אוריינט ירושלים טלפון קבלה

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט הינו חיבור מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המעניק חווית נופש מהממת ויוקרתית לאורחים במלון ולשוהים בו.

הנכם צריכים אינפורמציה בנושא אוריינט ירושלים טלפון קבלה? אין סיבה להשתגע יותר! הנכם נמצאים במקום הטוב ביותר. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה אלפי מטיילים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, היא עיר של חיבורים נדירים של קצוות. מלון אוריינט מציע חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

חוויה בלתי נשכחת

בית מלון אוריינט הינו שילוב מעניין בין ישן לחדש, ונמצא בבניין משומר כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר.

מיקומו של המלון במבנה המשומר במרכז המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי מקנים לו את אופיו המיוחד ונותנים את האווירה של מפגש קסום בין מסורת לקידמה ומאפשר הצצה לנקודת מפגש נדיר בין תקופות עבר למודרניזציה בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בניינים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מסקרן של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה המלון ישנו איזור גדול המציע גם חוויה וויזואלית מעניינת למתארחים בו והיא משלבת בתוכה חיבור מיוחד של יצירות אומנות מודרניות עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המפגיש עבר מול הווה.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

לב עיר הבירה

הודות למיקום של בית המלון במרכז העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

מלון אוריינט סמוך מאד למוקדי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא נמצא כשני קילומטרים מהעיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של העיר ירושלים.

עיצוב

גם עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות מודרנית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב מעודן. נושא אוריינט ירושלים טלפון קבלה לרוב מעלה שאלות בקרב אנשים המתכננים נופש בבית מלון.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו החדיש של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרי בנייה ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים בית המלון הינו חיבור מרתק של סגנון בנייה מודרנית עם סגנון בנייה עתיקה של בתים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המעניין של אלמנטים מזרחיים של העיר יחד עם אלמנטים חדשניים הינו המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד רובד מעניין של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שבית המלון  מציע לשוהים בו.

החדרים

במלון ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח הינם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של העיר.

הסוויטות

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מהודר גדול בקומה התשיעית.

הינן נמצאות במבנה משומר העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אלגנטי מיוחד במינו ישן באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

מתקני היופי והפנאי

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט הססגוני, האיכותי והטעים המוגש בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מעניין מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית שוכנת על גג בניין בית המלון בקומה עשר. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור מרווח.

בגג מבנה מלון אוריינט במתחם הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי מלון אוריינט לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא היוקרתי מציע טיפולי יופי ומציע שלל פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

בקומתו התחתונה של מבנה מלון אוריינט שוכנת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

כנסים

אולם הכנסים מותאם למפגשים עיסקיים והינו כולל בתוכו מספר חדרי התוועדות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים המעוניינים לקיים פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

מלון אוריינט ירושלים מונגש לנכים שיש להם בעיית התניידות והוא מאפשר כניסה נוחה בטוחה ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית נופש נוחה, בטיחותית וכייפית באופן מקסימאלי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא חומר על אוריינט ירושלים טלפון קבלה.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות איכותי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. נופשי מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>