מלון אוריינט ירושלים מבצעים

[maxbutton id="1"]

מלון אוריינט ירושלים

אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהראשונות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

הנכם מבצעים חיפוש אחר מידע בנושא מלון אוריינט ירושלים מבצעים? אין סיבה לשבור את הראש עוד! אתם נמצאים באתר הטוב ביותר. במרכז ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. העיר הינה עיר בעלת עבר עשיר שהינו ממוזג למציאות עכשווית עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על החיבור המופלא הזה שוכן מלון אוריינט הנותן חווית נופש קסומה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חוויה מושלמת

מלון אוריינט הינו שילוב מעניין בין ישן לחדש, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

מיקומו של בית המלון בבניין שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו נותנים לו את אופיו המעניין ויוצרים את האווירה של מפגש קסום בין העבר להווה ונותן הצצה לחיבור נדיר בין מסורת לחדשנות על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של בתים היסטורים בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי גם בצורה עיצובית בארכיטקטורת מבנה המלון שצורת הקו העיצובי שלו הוא מודרני אקסלוסיבי ומושלב ביחד עם סוג בנייה מסורתי וברמה עולמית.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין בית המלון ישנו מתחם גדול המכיל גם חוויה אומנותית מרתקת לשוהים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

נוף עוצר נשימה

מלון אוריינט קרוב מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו נמצא במרחק שני קילומטרים מהעיר העתיקה וסמוך לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים חשובים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך בנוסף למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של העיר.

הודות למיקום של בית מלון אוריינט במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה במאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את מושבם.

חוויה לעיניים

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים בית המלון הוא מיזוג מרתק של צורת בנייה מודרנית ושל סגנון בנייה מסורתית של בניינים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

גם קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של יוקרה מודרנית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב אלגנטי. קראתם על האינפורמציה שאתם מחפשים על מלון אוריינט ירושלים מבצעים? במידה ולא, צרו קשר ונשתדל לענות לכם.

נופש לחובבי אומנות

מלון אוריינט מכיל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף נדיר של פריטים היסטוריים מזמנם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

החדרים של המלון

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל בית המלון משקיפים אל הנוף היפה של העיר הניבט לעבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם עשויים ברמת גימור וברמת עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המירבית של האורחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

במלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח הם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן נמצאות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי מיוחד במינו ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מפואר רחב בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית צופה לעבר נופה המרהיב של העיר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבותיה.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מרתק מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על נופה המרהיב של ירושלים. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. הספא היוקרתי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

כנסים

אולם הכנסים מותאם לפגישות עסקיות והוא מכיל בתוכו כמה חדרי התוועדות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים הרוצים לקיים מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות ואיכות

החניה לכל אורחי המלון הינה חינם ובקירבת בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

זקוקים לאינפורמציה אודות מלון אוריינט ירושלים מבצעים? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תמצאו את כל מה שרציתם לדעת.

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא נודע בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחום שירות המלונאות והינה הראשונה בישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *