מלון אוריינט ירושלים אירועים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר הינה מהראשונות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל האינפורמציה בנושא מלון אוריינט ירושלים אירועים. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה מיליוני תיירים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים מעניינים של ניגודים. העיר הינה עיר בעלת עבר עשיר שהינו מחובר להווה עם מבט לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על המפגש הנדיר הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים המספק חווית אירוח מפנקת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

מלון אוריינט הוא מיזוג מיוחד בין הישן לחדש, ונמצא במבנה של שימור כחלק מתנופת שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

מיקומו של המלון במבנה שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו מקנים לו את אופיו המיוחד ומעבירים את התחושה של שילוב מרתק בין העבר להווה ויוצר הצצה לחיבור נדיר בין עבר לתקופה הנוכחית על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של בתים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר.

בית המלון הוא שילוב מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

חוויה וויזואלית

בבניין המלון ישנו מתחם מרווח הכולל בתוכו גם חוויה חזותית מעניינת למבקרים בו והיא אוצרת בתוכה חיבור מיוחד של אומנות עכשווית יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי המפגיש עבר מול הווה.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו יחד מציעים למתארחים במלון אוריינט חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף ייחודי

המלון אוריינט מהווה חלק חשוב מעברה של העיר ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר והוא בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד הקסום של הבירה.

והודות למיקומו המרכזי בעיר ובלב המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור ציורי אשר גם הינו חולש על פני נופה המרהיב של העיר ירושלים.

חוויה לעיניים

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים בית המלון הינו שילוב מעניין של צורת בנייה חדשה ושל סגנון בנייה ישנה של בתים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים המרהיבים בעיר ובארץ. עניין מלון אוריינט ירושלים אירועים לרוב מטריד מטיילים רבים המתכננים חופשה במלון.

נופש לחובבי אומנות

המלון כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוסף נדיר של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

חדרי המלון

החדרים והסוויטות של המלון הינם עשויים ברמת גימור בקו עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של הנופשים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של ירושלים.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם בעיצוב בקו יוקרתי. החדרים הם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

סוויטות בית המלון

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

הינן נמצאות בבניין משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אקסלוסיבי קסום עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

מתקני הבריאות של המלון

על גג מבנה מלון אוריינט באיזור הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי יופי שבו יכולים מתארחי המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות מגוונות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מסקרן עשיר ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך הבניין והיא מקורה. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג מבנה המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבה.

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

עורכים חיפוש אחר אינפורמציה בנושא מלון אוריינט ירושלים אירועים? כאן באתר orient-hotel.com תוכלו למצוא את כל מה שרציתם לדעת.

בית המלון מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית התניידות והוא מספק כניסה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאורחים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח יעילה, בטיחותית וכייפית באופן מירבי. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מענגת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ אשר היא פועלת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי שירות המלונאות והינה הראשונה בישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>