אוריינט יום כי

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט ירושלים הוא חיבור מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח בלתי נשכחת ואיכותית לנופשים במלון ולשוהים בו.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – הכל בנושא אוריינט יום כי. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה אלפי אורחים רבים מקצוות מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים מעניינים של ניגודים. ירושלים היא עיר בעלת עבר עשיר אשר מחובר למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על החיבור הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים המציע חווית נופש מענגת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

חוויה מושלמת

שילוב ייחודי זה מתבטא בנוסף בצורה עיצובית בצורת מבנה מלון אוריינט שסגנון העיצוב שלו הוא עכשווי יוקרתי ומושלב יחד עם סגנון בנייה מסורתי בסטנדרט עולמית.

המלון הוא חיבור מעניין בין מסורת לחדשנות, ונמצא בבניין של שימור כחלק מתנופת שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר.

מיקומו של המלון בבניין המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו נותנים לו את אופיו הייחודי ונותנים את האווירה של מיזוג מדהים בין רוח ישנה לחדשה ומאפשר מבט לנקודת מפגש נדיר בין עבר לתקופה הנוכחית בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר.

חוויה אומנותית

בבניין מלון אוריינט ישנו איזור מרווח הכולל בנוסף חוויה אומנותית מעניינת למבקרים בו והינה אוצרת בתוכה מיזוג ייחודי של אומנות עכשווית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה המחבר עבר מול הווה.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מדהימה של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים במרכזה של העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ וקבעו בה את מושבם.

מלון אוריינט קרוב מאד למתחמי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו שוכן כשני קילומטרים מן העיר העתיקה והוא סמוך לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכז הבירה.

עולם העיצוב

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות מודרנית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב מעודן. קראתם על המידע שאתם מחפשים בעניין אוריינט יום כי? אם לא, צרו קשר ונשמח לענות לכם.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו החדיש של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים המלון הוא שילוב ייחודי של שיטת בנייה עכשווית עם סגנון בנייה מסורתית של בניינים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המעניין של אלמנטים אתניים של העיר יחד עם מוטיבים בני זמננו הוא המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

בית המלון מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוצר מעניין של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

חדרים

כמו כן כל החדרים כולםשל בית המלון משקיפים אל הנוף המרהיב של העיר הנשקף אל העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות גם הן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון כולם הינם בעיצוב בסטייל אלגנטי. החדרים הינם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מפואר רחב בקומה תשע.

מתקני בריאות

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה לאורחינו בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט המגוון, האיכותי והערב המוצע בו. התפריט המוגש הינו בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה המרהיב של ירושלים. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

בגג בניין המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים נופשי מלון אוריינט לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ונותן שפע פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של אורחי בית המלון.

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה לנוף המדהים של ירושלים. הבריכה ממוקמת במרכזו של איזור מרווח.

אולם כנסים

במלון ישנו אולם רחב-ידיים מפואר ומעוצב בעיצוב אלגנטי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות ואיכות

כאן תגלו אינפורמציה בעניין אוריינט יום כי.

מלון אוריינט הינו חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון כולם כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. נופשי בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט הינה בחינם וליד המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>