מלון בירושלים מבצע לילה אחד

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

אתם צריכים נתונים לגבי מלון בירושלים מבצע לילה אחד? אין סיבה לשבור את הראש יותר! הגעתם לאתר הנכון. במרכז ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין של אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

בית מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר היא מהמובילות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

בית המלון הוא חיבור מיוחד בין ישן לחדש, והוא נמצא במבנה של שימור כחלק מתנופת שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר.

בית המלון שוכן במרכז ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירתה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה עיצובית בארכיטקטורת מבנה מלון אוריינט שסגנון העיצוב שלו הוא חדשני איכותי ומושלב יחד עם סגנון ארכיטקטורה עתיק וברמה עולמית.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין בית המלון ישנו מתחם גדול הכולל בתוכו גם חוויה אומנותית מרתקת לאורחים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה מרוממת של מגוון טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

לב עיר הבירה

המלון נחשב חלק חשוב מההיסטוריה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור בתים בעלי ערך היסטורי בירושלים והוא בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד היפה של ירושלים.

זאת בנוסף למיקומו המרכזי ובלב המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות חנויות וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הינו משקיף על פני נופה המדהים של העיר.

עיצוב

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי אנשי עיצוב ואדריכלים בעלי שם עולמי. קיבלתם את המידע שאתם מחפשים בקשר למלון בירושלים מבצע לילה אחד? אם עדיין לא, פנו אלינו וננסה לענות לכם.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וקו עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרים מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים בית המלון הוא שילוב מרתק של סגנון בנייה חדישה עם סגנון בנייה מסורתית של מבנים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

נופש לחובבי אומנות

המלון אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוצר נדיר של פריטים עתיקים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

החדרים

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט פונים לכיוון נופה הקסום של העיר הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

החדרים והסוויטות של המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור בקו עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של הנופשים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

בבית המלון ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים הם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

סוויטות בית המלון

הינן שוכנות במבנה משומר העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי מיוחד במינו עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מפואר מרווח בקומה תשע.

יופי ופנאי

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחינו בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט הססגוני, הרענן והמענג המוצע בו. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון ייחודי מגוון ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אלגנטי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

על גג מבנה מלון אוריינט באיזור הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי מלון אוריינט לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ומספק שלל פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

בקומתו התחתונה של מבנה מלון אוריינט ירושלים שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין בית המלון בקומה העשירית. הבריכה נמצאת באמצעו של איזור גדול.

כנסים

בבית המלון ישנו אולם רחב-ידיים מרהיב ומעוצב בקו אקסלוסיבי ומשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

בדף זה תוכלו למצוא מידע עדכני על מלון בירושלים מבצע לילה אחד.

מלון אוריינט מונגש לנכים אשר להם בעיית התניידות והוא נותן כניסה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח קלה, בטיחותית וכייפית באופן מקסימאלי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. נופשי מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>