מלון בירושלים מעכשיו לעכשיו

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט הינו שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית אירוח קסומה ואיכותית לנופשים במלון ולשוהים בו.

אתם מבצעים חיפוש אחר אינפורמציה לגבי מלון בירושלים מעכשיו לעכשיו? אין צורך לשבור את הראש עוד. הגעתם לאתר הטוב ביותר. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין של אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

אירוח ברמה אחרת

בית מלון אוריינט הוא שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

מיקומו של בית המלון בבניין שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו נותנים לו את מראהו המיוחד ויוצרים את ההרגשה של מפגש מדהים בין זמנים עברו לימינו אנו ומאפשר מבט לנקודת מפגש נדיר בין זמן העבר לימינו בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של ירושלים.

בית המלון הוא שילוב ייחודי בין הישן לחדש, ונמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור מבנים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

חוויה וויזואלית

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי גדול המציע גם חוויה וויזואלית מדהימה לאורחים בו והיא אוצרת בתוכה חיבור ייחודי של יצירות אומנות מודרניות יחד עם פריטי ארכיאולוגיה ומפגיש חדש מול ישן.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה מרוממת של מגוון טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו יחד נותנים לנופשים במלון חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

מיקום ונוף

המלון אוריינט נחשב שותף חשוב מעברה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד מתהליך שימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר והריהו בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי היפה של ירושלים.

והודות למיקומו בלב העיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות חנויות וגם הינו מתחם מרהיב אשר גם הינו משקיף על פני כל נופה היפה של ירושלים.

דיזיין

מבנה מלון אוריינט מורכב מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות למיזוגם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

גם עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן אווירה של יוקרה מודרנית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב נקי. מצאתם את מה שאתם צריכים בנושא מלון בירושלים מעכשיו לעכשיו? אם עדיין לא, פנו אלינו וננסה לענות לכם.

אומנות

מלון אוריינט כולל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוצר נדיר של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

חדרי המלון

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט משקיפים לעבר נופה המדהים של העיר הנשקף אל עבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הינם מעוצבים בקו יוקרתי. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות בניין המלון.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים ברמת גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המירבית של המתארחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הן שוכנות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אקסלוסיבי ייחודי עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

מתקני בריאות

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה על הנוף המדהים של ירושלים. הבריכה ממוקמת במרכזו של איזור מרווח.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחינו בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והערב המוצע בו. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף היפה של ירושלים. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים ממוקמת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

בגג בניין מלון אוריינט באיזור הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי מלון אוריינט לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע יותר מ- 70 טיפולי גוף.

אולם הכנסים

האולם מתאים למפגשים עיסקיים והוא כולל בתוכו מספר חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים המעוניינים לבצע פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

בית המלון הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. לקוחות בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט הינה בחינם וסמוכה המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מענגת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

עורכים חיפוש אחר מידע עדכני אודות מלון בירושלים מעכשיו לעכשיו? כאן באתר orient-hotel.com תוכלו לגלות את כל מה שרציתם לדעת.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>