מלונות נגישים בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

הנכם מחפשים מידע עדכני אודות מלונות נגישים בירושלים? אל תחפשו יותר! הנכם נמצאים באתר הנכון. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא של אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט מאפשר חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

בית מלון אוריינט הינו מיזוג מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית אירוח בלתי נשכחת ואקסלוסיבית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

חווית אירוח

מיקומו של המלון בבניין השימור בלב המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו נותנים לו את אופיו הייחודי ונותנים את התחושה של שילוב מיוחד בין זמנים עברו לימינו אנו ויוצר מבט למפגש נדיר בין תקופות עבר לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בניינים היסטורים בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

בית המלון הוא מיזוג מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

המלון נעשה שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות צביונה העירוני הוויזואלי הייחודי והמסורתי של ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו איזור גדול המציע גם חוויה וויזואלית מרתקת למתארחים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

נוף עוצר נשימה

בנוסף למיקומו במרכזה של העיר ובלבה המושבה הגרמנית שהוא מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הוא צופה על פני נופה המהפנט של הבירה.

הודות למיקום של בית מלון אוריינט במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר הוקמה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את מושבם.

חוויה לעיניים

בית המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים המרהיבים בעיר ובארץ. קראתם על האינפורמציה שאתם צריכים בקשר למלונות נגישים בירושלים? אם לא, צרו קשר ונשמח לענות לכם.

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים מלון אוריינט ירושלים הוא חיבור ייחודי של צורת בנייה בת זמננו ושל סגנון בנייה ישנה של מבנים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המעניין של סממנים ירושלמיים של העיר ביחד מוטיבים חדשניים הינו הנותן למלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

מוזיאון המלון

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד רובד מעניין של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שהמלון  נותן למבקרים.

חדרי מלון אוריינט

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים ברמת גימור בקו עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחיותם המירבית של האורחים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם בעיצוב בעיצוב אלגנטי. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע קומות מבנה המלון.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של המלון צופים לכיוון נופה המדהים של ירושלים הניבט לעבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

מתקני היופי

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות טריות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מיוחד מגוון ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב יוקרתי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית שוכנת בגג בניין בית המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבותיה.

בגג מבנה מלון אוריינט באיזור הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים אורחי מלון אוריינט לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע טיפולי אסתטיקה ומציע שפע פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

המספרה גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של נופשי המלון.

אולם כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

זקוקים למידע בנושא מלונות נגישים בירושלים? כאן באתר orient-hotel.com תוכלו למצוא את כל מה שרציתם לדעת.

החניה לכל אורחי מלון אוריינט הינה חינם וסמוכה המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חוויית נופש מענגת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט הינו חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. נופשי מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>