שבת בירושלים מלון

מבצעים חמים

מלון אוריינט

אתר orient-hotel.com: כל מה שאתם צריכים לדעת על שבת בירושלים מלון. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה רבבות תיירים רבים מקצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של שילובים מעניינים של קצוות. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר הינה מהמובילות בישראל והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה גבוהה

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג מסקרן של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג מיוחד בין מסורת לחדשנות, ונמצא במבנה של שימור כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

בית המלון שוכן במרכז העיר ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירה ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

חוויה וויזואלית

במבנה בית המלון ישנו לובי גדול הכולל בנוסף חוויה חזותית מעניינת לאורחים בו והיא אוצרת בתוכה מיזוג מיוחד של אומנות עכשווית יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי ומפגיש עבר מול הווה.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד נותנים לאורחים במלון אוריינט חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

לב עיר הבירה

בית המלון נעשה שותף בלתי נפרד מההיסטוריה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור בניינים היסטוריים בעיר והוא בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי היפה של העיר.

בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הוא משקיף על פני נופה המרהיב של ירושלים.

עולם העיצוב

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי אנשי עיצוב וארכיטקטים בעלי שם עולמי. קיבלתם את האינפורמציה שאתם מחפשים על שבת בירושלים מלון? במידה ולא, פנו אלינו וננסה לסייע לכם.

מבנה מלון אוריינט בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם הייחודי של סממנים אוריינטאליים של העיר יחד עם מוטיבים מודרניים הינו הנותן לבית המלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

נופש לחובבי אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד מעניין של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שהמלון  נותן לנופשים.

החדרים של המלון

בבית המלון ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע קומות בניין המלון.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של העיר.

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

סוויטות המלון

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מפואר רחב בקומה תשע.

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני בריאות

בקומתו התחתונה של מבנה בית המלון ממוקמת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. הספא היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין בית המלון בקומה עשר. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם מרווח.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

מלון אוריינט מותאם לנכים שיש להם בעיית התניידות והוא מאפשר כניסה קלה בטוחה ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כנופשים בעלי מוגבלויות חווית אירוח נוחה, בטוחה וכייפית ביותר. החופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

כאן תקראו מידע עדכני בנושא שבת בירושלים מלון.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחומי השירות המלונאי והינה המובילה בארץ ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>