בית מלון בירושלים יוקרה

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

אתם מבצעים חיפוש אחר אינפורמציה על בית מלון בירושלים יוקרה? אין סיבה לבצע חיפושים יותר. הגעתם למקום הטוב ביותר. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין של אלפי שנות היסטוריה. העיר היא עיר בעלת עבר היסטורי עשיר אשר משולב להווה עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על החיבור הנדיר הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח קסומה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המספק חוויה בלתי נשכחת ואקסלוסיבית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

מלון אוריינט הינו שילוב מסקרן של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

מלון אוריינט ירושלים הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף צביונה האורבני החזותי היפה והעתיק של ירושלים.

בית מלון אוריינט ממוקם במרכז העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופתם של הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירתה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה בית המלון ישנו לובי גדול הכולל בנוסף חוויה חזותית מדהימה לשוהים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה חושית של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר.

לב עיר הבירה

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים בלב העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נבנתה מאמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

המלון סמוך מאד לאיזורי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטר מן העיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים חשובים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות הקיימות ברחבי העיר.

חוויה לעיניים

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. נושא בית מלון בירושלים יוקרה לרוב מטריד אנשים המתכננים חופשה בבית המלון.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וקו עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי בנייה מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג מעניין של שיטת בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה ישנה של בתים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המיוחד של מוטיבים ירושלמיים של העיר ביחד סממנים עכשווים הוא היוצר למלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

המלון אוצר בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוסף מעניין של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

חדרים

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הינם בעיצוב בקו אלגנטי. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות בניין המלון.

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של העיר.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

הן שוכנות בבניין משומר הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אקסלוסיבי קסום עתיק באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

מתקני הבריאות

על גג בניין המלון במתחם הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים מתארחי בית המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ומספק מגוון פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

בקומה התחתונה של מבנה בית המלון שוכנת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה אל עבר הציורי של ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבותיה.

חדר האוכל של בית המלון הוא חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והטעים המוגש בו. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מסקרן מגוון ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

כנסים

אולם הכנסים מתאים למפגשים עיסקיים והוא כולל בתוכו כמה חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים הרוצים לקיים מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

באתר זה תוכלו לקרוא מידע עדכני בעניין בית מלון בירושלים יוקרה.

החניה לכל מתארחי המלון הינה חינם וסמוכה המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ אשר היא פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחומי שירות המלונאות והיא המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>