בתי מלון פתוחים בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

בית מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המספק חוויה קסומה ואיכותית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

orient-hotel.com – כל האינפורמציה אודות בתי מלון פתוחים בירושלים. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם במשך אלפי שנות היסטוריה. ירושלים היא עיר בעלת עבר קדום עשיר אשר ממוזג להווה עם מבט לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט המציע חווית אירוח מענגת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה אחרת

מיקומו של המלון בבניין שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו נותנים לו את אופיו המעניין ויוצרים את האווירה של מפגש מרתק בין רוח ישנה לחדשה ומאפשר הצצה להתמזגות נדיר בין תקופות עבר לימינו בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בעיר ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג ייחודי בין הישן לחדש, ונמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר.

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי בנוסף בצורה עיצובית בצורת מבנה בית המלון שאופי הקו העיצובי שלו הינו מודרני אקסלוסיבי ומושלב ביחד עם סגנון בנייה עתיק בסטנדרט בינלאומית.

חוויה וויזואלית

במבנה מלון אוריינט ישנו מתחם גדול המכיל בנוסף חוויה וויזואלית מרתקת לשוהים בו והינה משלבת בתוכה מיזוג מסקרן של אומנות מודרנית יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המפגיש חדש מול ישן.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה מרוממת של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

מיקום ונוף

מלון אוריינט קרוב מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא נמצא כשני קילומטרים מן העיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים חשובים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מעניינים אחרים וסמוך בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי הבירה.

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה במאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את ביתם.

דיזיין

בניין מלון אוריינט ירושלים בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות לשילובם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

גם קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן תחושה של יוקרה עכשווית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב אלגנטי. מצאתם את הנתונים שאתם צריכים על בתי מלון פתוחים בירושלים? אם לא, צרו קשר ונשמח לסייע לכם.

מוזיאון המלון

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון ייחודי של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק לנופשים.

חדרים

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל בית המלון משקיפים לעבר נופה הקסום של ירושלים הניבט לכיוון העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הינם בעיצוב בקו אלגנטי. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות בניין המלון.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת למתארחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

סוויטות המלון

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

הינן שוכנות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי קסום מסורתי באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

מתקני הבריאות

בבית המלון נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה על הנוף המדהים של הבירה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבותיה.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט ישנה מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של בית המלון הוא חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק למתארחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט הססגוני, האיכותי והערב המוצע בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון ייחודי עשיר ואותנטי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

אולם כנסים

האולם מתאים למפגשים עיסקיים והוא כולל בתוכו כמה חדרי התוועדות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המעוניינים לבצע פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הינו מצטיין בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון כולם ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא פועלת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחום השירות המלונאי והינה המובילה בישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט מונגש לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית נגישות והוא נותן גישה נוחה בטיחותית ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח יעילה, בטיחותית וכייפית ביותר. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תמצאו מידע עדכני בנושא בתי מלון פתוחים בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>