מלון בירושלים טלפונים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שאתם צריכים לדעת אודות מלון בירושלים טלפונים. בעיר ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם במשך אלפי שנות היסטוריה. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהוותיקות בארץ והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה מושלמת

המלון נעשה שותף חשוב גם בשמירה על רצף יופיה האורבני החזותי המיוחד והמסורתי של עיר הבירה.

מלון אוריינט ירושלים שוכן במרכז העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מזמנם של הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בעיר ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

מלון אוריינט הוא שילוב מסקרן של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין בית המלון ישנו איזור גדול המציע בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה למתארחים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר.

נוף עוצר נשימה

המלון מהווה שותף חשוב מעברה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בשימור בתים היסטוריים בירושלים והוא בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד הקסום של ירושלים.

והודות למיקומו המרכזי בעיר ובלב המושבה הגרמנית שהוא איזור משופע מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור ציורי אשר גם הוא חולש על פני נופה המדהים של ירושלים.

עיצוב מרהיב

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי אנשי עיצוב ואדריכלים בעלי שם עולמי. נושא מלון בירושלים טלפונים בהחלט מטריד אנשים המתכננים נופש בבית המלון.

בניין מלון אוריינט בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

הצד האומנותי

המלון כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף מעניין של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

חדרי מלון אוריינט

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם עוצבו בסגנון יוקרתי. חדרי האירוח הם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של האורחים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כמו כן כל החדרים כולםשל בית המלון משקיפים לכיוון הנוף המדהים של ירושלים הניבט אל עבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

הסוויטות

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני הבריאות של המלון

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוגש הוא בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על נופה היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

על גג מבנה בית המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים נופשי המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי יופי ונותן שלל פעילויות נוספות מהנות ביותר.

המספרה גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של אורחי בית המלון.

בבית המלון נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה על נופה המדהים של העיר ירושלים. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור ענק.

אולם הכנסים של המלון

בבית המלון ישנו אולם מרווח מרהיב ומעוצב בקו אקסלוסיבי המשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

כאן תוכלו למצוא חומר לגבי מלון בירושלים טלפונים.

החניה לכל מתארחי בית המלון הינה חינם וליד המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו מצטיין בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחום שירות המלונאות והיא המובילה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>