אוריינט ישרוטל ירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר הינה מהמובילות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם מבצעים חיפוש אחר נתונים לגבי אוריינט ישרוטל ירושלים? אין סיבה לבצע חיפושים עוד! הגעתם למקום הנכון. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם של אלפי שנות עבר היסטורי. העיר הינה עיר בעלת עבר היסטורי מפואר שהינו משולב לחיים מודרניים עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח עשירה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה אחרת

בית המלון הינו מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

מלון אוריינט ירושלים ממוקם בלב ליבה של העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מימי הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירתה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

המלון הוא מיזוג מעניין בין ישן לחדש, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר.

חוויה אומנותית

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי גדול המציע בנוסף חוויה חזותית מעניינת לשוהים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו גם יחד מספקים לנופשים במלון אוריינט חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

לב עיר הבירה

בית מלון אוריינט ירושלים נעשה שותף אינטגרלי מעברה של העיר והינו שותף נכבד מתהליך שימור מבנים בעלי ערך היסטורי בירושלים והוא בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד היפה של ירושלים.

זאת בנוסף למיקומו בלב ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהינו איזור רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הוא חולש על הנוף היפה של הבירה.

דיזיין

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים מלון אוריינט הינו חיבור ייחודי של סגנון בנייה חדשה עם סגנון בנייה ישנה של בתים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה בית המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של יוקרה עכשווית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב מעודן. נושא אוריינט ישרוטל ירושלים הינו מטריד אנשים המתכננים נופש בבית מלון.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון מסקרן של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שהמלון  מספק למבקרים.

חדרי המלון

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם בנויים באיכות גימור ובעיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המירבית של המתארחים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים גדולים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של בית המלון פונים לעבר הנוף היפה של העיר הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

הינן נמצאות בתוך מבנה משומר הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי יוקרתי מיוחד במינו ישן באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

מתקני הבריאות

המספרה מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי בית המלון.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים הבניין והינה מוצלת. הבריכה החיצונית שוכנת על גג מבנה המלון בקומה העשירית. הבריכה נמצאת באמצעו של איזור מרווח.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. הספא היוקרתי נותן טיפולי אסתטיקה ומספק שלל פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות מגוונות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על הנוף הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

אולם כנסים

אולם הכנסים מותאם למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו כמה חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים הרוצים לבצע מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

בית המלון מותאם לנכים אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא מספק כניסה נוחה בטיחותית ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית נופש נעימה, בטוחה וכייפית באופן מירבי. חופשה במלון אוריינט תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

צריכים אינפורמציה אודות אוריינט ישרוטל ירושלים? ב- orient-hotel.com תוכלו לגלות את כל מה שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. אורחי בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>