ספא יערות הכרמל אוריינט טלפון

מבצעים חמים

מלון אוריינט

הנכם מחפשים מידע על ספא יערות הכרמל אוריינט טלפון? אין סיבה לחפש עוד. הנכם נמצאים במקום הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה מיליוני תיירים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, היא עיר של שילובים מיוחדים של קצוות. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהוותיקות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה מושלמת

בית המלון הינו חיבור מעניין בין מסורת לחדשנות, ונמצא במבנה משומר כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

מלון אוריינט הוא שילוב מסקרן של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

מלון אוריינט שוכן במרכז העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מימי הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירתה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

חוויה אומנותית

במבנה מלון אוריינט ישנו איזור מרווח המכיל גם חוויה וויזואלית מרתקת לשוהים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו ביחד נותנים לאורחים במלון אוריינט חוויה עשירה אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

לב עיר הבירה

בית המלון נעשה שותף חשוב מההיסטוריה של ירושלים והינו שותף נכבד בעבודות שימור בתים בעלי ערך היסטורי בירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד היפה של העיר.

זאת בנוסף למיקומו בלב ירושלים ובלב המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הינו מתחם ציורי אשר גם הוא חולש על הנוף היפה של ירושלים.

דיזיין

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים היפים בעיר ובארץ. עניין ספא יערות הכרמל אוריינט טלפון הינו מעסיק מטיילים רבים המתכננים נופש במלון.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים בית המלון הינו מיזוג ייחודי של צורת בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה מסורתית של בתים ישנים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המיוחד של מוטיבים אתניים של העיר ביחד אלמנטים בני זמננו הינו היוצר למלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד רובד מסקרן של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שהמלון  נותן למבקרים.

חדרי בית המלון

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של העיר.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הינם מעוצבים בסטייל אלגנטי. החדרים הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם בנויים באיכות גימור וברמת עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המקסימאלית של הנופשים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מהודר מרווח בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות

טיפולי האסתטיקה והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. הספא האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך המבנה והינה מוצלת. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ויופי הניתנים בסביבתה.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

איכות ללא פשרות

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. אורחי בית המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית התניידות והוא מספק גישה נוחה בטיחותית ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאורחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש קלה, בטיחותית ומהנה ביותר. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר זה תוכלו לגלות אינפורמציה אודות ספא יערות הכרמל אוריינט טלפון.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>