מבצע ישרוטל למחזיקי לאומי קארד

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר היא מהוותיקות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם מחפשים אחר מידע בנושא מבצע ישרוטל למחזיקי לאומי קארד? אין סיבה לחפש עוד! הגעתם למקום הנכון. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה רבבות אורחים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים מעניינים של קצוות. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

חווית אירוח

בית מלון אוריינט הינו מיזוג מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

המלון הינו מיזוג מיוחד בין ישן לחדש, והוא נמצא בבניין משומר כחלק מתנופת שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

מיקומו של מלון אוריינט בבניין שעבר תהליך שימור ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו מקנים לו את מראהו המעניין ויוצרים את התחושה של שילוב מיוחד בין העבר להווה ויוצר הצצה לנקודת מפגש נדיר בין עבר להווה על ידי היותו חלק מפרוייקט שימור של בניינים היסטורים בירושלים ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה בית המלון ישנו מתחם גדול המציע בנוסף חוויה אומנותית מרתקת לאורחים בו והינה משלבת בתוכה חיבור ייחודי של אומנות עכשווית יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי ומפגיש מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

מיקום ונוף

מלון אוריינט סמוך מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו ממוקם במרחק שני קילומטרים מהעיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות ברחבי ירושלים.

המלון אוריינט נעשה שותף חשוב מההיסטוריה של העיר והינו שותף נכבד בשימור מבנים בעלי ערך היסטורי בירושלים והינו בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד הקסום של הבירה.

חוויה לעיניים

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים מלון אוריינט הינו חיבור מרתק של סגנון בנייה מודרנית עם סגנון בנייה מסורתית של בתים משומרים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות לשילובם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים העירונים היפים בעיר ובארץ. עניין מבצע ישרוטל למחזיקי לאומי קארד בהחלט מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים נופש במלון.

מלון אוריינט ואומנות

בית המלון מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוצר נדיר של פריטים היסטוריים מזמנם של הטמפלרים לצד אירוח עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

החדרים של מלון אוריינט

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הינם עוצבו בקו יוקרתי. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות מבנה המלון.

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שבהם לעבוד בנוחות.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל בית המלון פונים לכיוון הנוף המדהים של העיר הניבט לכיוון העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן שוכנות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אקסלוסיבי מיוחד במינו מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מפואר גדול בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין בית המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבותיה.

על גג מבנה המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים אורחי המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ונותן שלל פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

המספרה גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של נופשי בית המלון.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוצע הוא בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

אולם כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

איכות ללא פשרות

בדף זה תוכלו לקרוא אינפורמציה על מבצע ישרוטל למחזיקי לאומי קארד.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט היא בחינם וסמוכה המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חווית אירוח מושלמת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הוא נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם ככל בתי המלון בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. המלון הינו מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ אשר היא פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחום שירות המלונאות והינה הראשונה בישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>