בית מלון בירושלים עם כשר

מבצעים חמים

מלון אוריינט

אתם מחפשים אחר מידע אודות בית מלון בירושלים עם כשר? אין צורך לחפש עוד. הנכם נמצאים באתר הטוב ביותר. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם של אלפי שנות היסטוריה. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חוויה בלתי נשכחת ואקסלוסיבית לאורחים במלון ולשוהים בו.

חווית אירוח

מלון אוריינט הינו מיזוג מעניין בין הישן לחדש, והוא נמצא במבנה משומר כחלק ממבצע שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

מלון אוריינט ירושלים נמצא בלב ליבה של העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירה ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

בית המלון הוא שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין המלון ישנו מתחם מרווח הכולל בתוכו גם חוויה וויזואלית מדהימה למבקרים בו והינה אוגדת בתוכה חיבור ייחודי של יצירות אומנות מודרניות יחד עם פריטים ארכיאולוגים ומפגיש עבר מול הווה.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר.

נוף ייחודי

מלון אוריינט קרוב מאד למוקדי בילוי חשובים נוספים בעיר והוא נמצא במרחק הליכה מהעיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים חשובים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים אחרים וסמוך גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכז ירושלים.

המלון נחשב שותף חשוב ממורשתה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור בתים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי היפה של ירושלים.

עיצוב

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים המרהיבים בירושלים ובארץ. קיבלתם את האינפורמציה שחיפשתם בקשר לבית מלון בירושלים עם כשר? אם עדיין לא, צרו קשר ונשתדל לסייע לכם.

מבנה בית המלון מורכב מעשר קומות ומחובר יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

הצד האומנותי

מלון אוריינט ירושלים מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף מיוחד של פריטים היסטוריים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

חדרי המלון

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של העיר.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

החדרים והסוויטות של המלון הינם בנויים באיכות גימור וברמת עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של האורחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מפואר גדול בקומה התשיעית.

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

מתקני הבריאות

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

על גג מבנה מלון אוריינט באיזור הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים מתארחי מלון אוריינט לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט המגוון, הרענן והטעים המוגש בו. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מרתק עשיר ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית צופה על הנוף היפה של העיר. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם ענק.

כנסים

בבית המלון נמצא אולם רחב-ידיים מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי המשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

צריכים מידע עדכני על בית מלון בירושלים עם כשר? ב- orient-hotel.com תוכלו לקבל את כל מה שחיפשתם.

החניה לכל לקוחות המלון הינה חינם וסמוכה בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חווית אירוח מענגת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הינו נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי השירות המלונאי והיא המובילה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>