מלון לקבוצות בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

אתם מחפשים אחר אינפורמציה אודות מלון לקבוצות בירושלים? אין סיבה לחפש עוד. הגעתם למקום הטוב ביותר. במרכז ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם של אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט מציע חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהמובילות בישראל והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה אחרת

מלון אוריינט הוא שילוב מסקרן של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

בית המלון הינו חיבור ייחודי בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא במבנה משומר כחלק ממבצע שימור בתים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

מיקומו של בית המלון בבניין השימור בלב המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו מקנים לו את מראהו המיוחד ונותנים את התחושה של חיבור מרתק בין רוח ישנה לחדשה ויוצר מבט למפגש נדיר בין מסורת לעכשווי על ידי היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים בעלי עבר היסטורי בירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה המלון ישנו איזור מרווח הכולל בתוכו בנוסף חוויה וויזואלית מרתקת לשוהים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מדהימה של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

מיקום ונוף

זאת בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהוא מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הינו מתחם מרהיב אשר גם הינו חולש על כל הנוף המדהים של העיר ירושלים.

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את מושבם.

דיזיין

בניין מלון אוריינט ירושלים בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מיזוגם הייחודי של מוטיבים אוריינטאליים של העיר ביחד סממנים חדשניים הוא היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

גם קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות מודרנית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב נקי. נושא מלון לקבוצות בירושלים לרוב מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים חופשה במלון.

נופש לחובבי אומנות

מלון אוריינט ירושלים אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוצר מיוחד של פריטים עתיקים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

חדרי בית המלון

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים באיכות גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של הנופשים. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

הסוויטות של מלון אוריינט

הינן נמצאות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אקסלוסיבי קסום ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מפואר גדול בקומה תשע.

מתקני בריאות

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה על הנוף המרהיב של העיר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי המוצעים סביבותיה.

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של אורחי בית המלון.

על גג מבנה מלון אוריינט באיזור הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים מתארחי המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי אסתטיקה ומספק שלל פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט העשיר, הרענן והערב המוגש בו. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

כנסים

בבית המלון נמצא אולם גדול מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של בית המלון

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחומי שירות המלונאות והינה המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תגלו מידע על מלון לקבוצות בירושלים.

החניה לכל אורחי בית המלון היא בחינם ובקירבת המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תספק למתארחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה מיוחדת של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>