מלון אוריינט ספא

[maxbutton id="1"]

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט

orient-hotel.com – כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא מלון אוריינט ספא. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני מטיילים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, היא עיר של שילובים מעניינים של קצוות. מלון אוריינט מציע חוויה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חוויה קסומה ויוקרתית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

מיקומו של המלון בבניין שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי נותנים לו את אופיו הייחודי ויוצרים את ההרגשה של חיבור מרתק בין מסורת לקידמה ומאפשר מבט לחיבור נדיר בין תקופות עבר לימינו בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר ירושלים.

המלון נעשה שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות נופה העירוני החזותי המיוחד והמסורתי של עיר הבירה.

בית המלון הינו שילוב מסקרן של מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין המלון ישנו לובי מרווח הכולל בנוסף חוויה חזותית מדהימה למבקרים בו והיא משלבת בתוכה שילוב ייחודי של אומנות מודרנית יחד עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש חדש מול ישן.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו גם יחד מספקים לאורחים במלון אוריינט חוויה ייחודית אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף ייחודי

והודות למיקומו בלב העיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הינו מתחם מרהיב אשר גם הינו חולש על כל הנוף המהפנט של העיר ירושלים.

הודות למיקומו של מלון אוריינט במרכז העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ וקבעו בה את מושבם.

עולם העיצוב

מבנה מלון אוריינט בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם המיוחד של סממנים מזרחיים של העיר יחד עם מוטיבים עכשווים הוא המעניק למלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של יוקרה עכשווית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב נקי. מצאתם את האינפורמציה שאתם צריכים בעניין מלון אוריינט ספא? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעזור לכם.

נופש לחובבי אומנות

המלון כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוצר מעניין של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגתם של עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

החדרים של המלון

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם בנויים ברמת גימור בקו עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחיותם המקסימאלית של המתארחים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

בבית המלון ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים גדולים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח הינם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל בית המלון צופים לעבר הנוף היפה של ירושלים הניבט לעבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן נמצאות במבנה משומר הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אלגנטי מיוחד במינו מסורתי באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מהודר מרווח בקומה תשע.

מתקני בריאות

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי אסתטיקה ונותן מגוון פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה על נופה הציורי של הבירה. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם מרווח.

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של שוהי המלון.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הינו חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט המגוון, הרענן והמענג המוגש בו. התפריט המוגש הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף המרהיב של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

אולם הכנסים של המלון

האולם מתאים למפגשים עיסקיים והוא כולל בתוכו כמה חדרי ישיבות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים המעוניינים לבצע מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

מלון אוריינט הוא חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל ככל מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית המלון הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי שירות המלונאות והינה הראשונה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

החניה לכל נופשי מלון אוריינט ירושלים היא חינם וליד המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חווית אירוח מענגת באווירה מיוחדת של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר orient-hotel.com תוכלו למצוא מידע על מלון אוריינט ספא.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *