מבצע ביץ מלון בירושלים ראש השנה

מבצעים חמים

מלון אוריינט

בית מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל שהינה מהמובילות בישראל והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

orient-hotel.com – כל מה שאתם צריכים להבין על מבצע ביץ מלון בירושלים ראש השנה. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא של אלפי שנות היסטוריה. ירושלים הינה עיר בעלת עבר עשיר אשר משולב לחיים מודרניים עם מבט לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על קו התפר המופלא הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח עשירה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חוויה מושלמת

בית מלון אוריינט הינו מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

בית המלון הוא שילוב מעניין בין הישן לחדש, ונמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק ממבצע שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

מיקומו של מלון אוריינט בבניין שעבר תהליך שימור ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את אופיו המיוחד ויוצרים את ההרגשה של חיבור מעניין בין ישן לחדש ויוצר הצצה להתמזגות נדיר בין מסורת להווה בזכות היותו חלק מפרוייקט שימורם של מבנים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

חוויה אומנותית

בבניין בית המלון ישנו לובי גדול הכולל בנוסף חוויה חזותית מדהימה לאורחים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה מדהימה של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

לב עיר הבירה

זאת בנוסף למיקומו המרכזי בעיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הינו צופה על פני הנוף המהפנט של העיר ירושלים.

המלון נחשב חלק אינטגרלי מההיסטוריה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בשימור בניינים היסטוריים בעיר והוא בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי היפה של העיר.

עיצוב מרהיב

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרי בנייה ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים אוריינטלים בית המלון הינו שילוב מעניין של שיטת בנייה מודרנית ושל סגנון בנייה ישנה של בתים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה בית המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ירושלים שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים המרהיבים בבירה ובארץ. נושא מבצע ביץ מלון בירושלים ראש השנה בהחלט מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים נופש בבית המלון.

אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון ייחודי של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שהמלון  מציע למבקרים.

חדרי מלון אוריינט

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של ירושלים.

בבית המלון ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

הסוויטות

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

מתקני בריאות

מספרת המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של שוהי המלון.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך הבניין והינה מוצלת. הבריכה החיצונית צופה לעבר נופה המרהיב של הבירה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים בסביבתה.

חדר האוכל של המלון הוא חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה לאורחינו בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והמענג המוצע בו. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מרתק עשיר ואותנטי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

אולם הכנסים

במלון ישנו אולם גדול מפואר ומעוצב בקו אלגנטי המשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות ואיכות

באתר orient-hotel.com תגלו חומר לגבי מבצע ביץ מלון בירושלים ראש השנה.

מלון אוריינט הינו חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל כמו מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. לקוחות בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

החניה לכל לקוחות בית המלון היא חינם וסמוכה המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מענגת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>