הזמנות מלון בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט הוא מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המציע חווית נופש קסומה ואקסלוסיבית לאורחים במלון ולשוהים בו.

אתר orient-hotel.com – כל האינפורמציה אודות הזמנות מלון בירושלים. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה מיליוני מטיילים רבים מקצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מיוחדים של הפכים. מלון אוריינט מאפשר חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

חוויה מושלמת

מלון אוריינט הינו שילוב מעניין בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא בבניין משומר כחלק ממבצע שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

בית המלון הוא שילוב מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

בית מלון אוריינט ממוקם בלב ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מימי הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירתה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

חוויה אומנותית

בבניין המלון ישנו לובי מרווח המכיל גם חוויה אומנותית מעניינת למתארחים בו והינה אוצרת בתוכה שילוב מסקרן של יצירות אומנות מודרניות יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המחבר עבר מול הווה.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו גם יחד מציעים לאורחים במלון אוריינט חוויה עשירה אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

לב עיר הבירה

בנוסף למיקומו בלב העיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הוא משקיף על הנוף המדהים של העיר.

הודות למיקום של מלון אוריינט בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את מושבם.

עיצוב מרהיב

מבנה המלון מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם מבנה שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המיוחד של אלמנטים אתניים של העיר ביחד מוטיבים חדשניים הינו המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות מודרנית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב מעודן. עניין הזמנות מלון בירושלים בהחלט מעלה שאלות בקרב אנשים המתכננים חופשה בבית המלון.

הצד האומנותי

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד מסקרן של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שהמלון  נותן לנופשים.

החדרים של מלון אוריינט

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של העיר.

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הינם מעוצבים בקו אלגנטי. החדרים הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם אפשרות יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

בריאות

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית צופה אל עבר הציורי של העיר. הבריכה ממוקמת באמצעו של איזור גדול.

בקומתו התחתונה של מבנה מלון אוריינט שוכנת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה לאורחינו בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט המגוון, האיכותי והטעים המוצע בו. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי ייחודי מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, באווירה וברמה בינלאומית.

בגג מבנה מלון אוריינט במתחם הבריכה קיים מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים נופשי המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

כנסים

במלון נמצא אולם רחב-ידיים מרהיב ומעוצב בקו אקסלוסיבי המשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון כולם ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. אורחי המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

מלון אוריינט מותאם לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית נגישות והוא נותן כניסה קלה בטיחותית ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש יעילה, בטוחה וכייפית באופן מירבי. חופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

כאן תגלו מידע עדכני על הזמנות מלון בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>