מלון הכל כלול בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש בלתי נשכחת ואקסלוסיבית לאורחים במלון ולשוהים בו.

אתר orient-hotel.com – כל מה שרציתם להבין בנושא מלון הכל כלול בירושלים. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה רבבות אורחים רבים מקצוות מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים נדירים של קצוות. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

חווית אירוח

בית מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

המלון הוא שילוב מיוחד בין ישן לחדש, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק ממבצע שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

בית מלון אוריינט ממוקם במרכז העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירתה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה בית המלון ישנו לובי גדול הכולל גם חוויה אומנותית מדהימה לאורחים בו והיא משלבת בתוכה מפגש מסקרן של אומנות מודרנית עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה מדהימה של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו ביחד נותנים לאורחים במלון אוריינט חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

לב עיר הבירה

המלון מהווה חלק אינטגרלי מההיסטוריה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד מתהליך שימור מבנים היסטוריים בירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף העירוני המיוחד היפה של הבירה.

זאת בנוסף למיקומו בלב ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הוא משקיף על פני כל הנוף היפה של העיר ירושלים.

חוויה לעיניים

בניין מלון אוריינט ירושלים בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות למיזוגם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן אווירה של יוקרה מודרנית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב אלגנטי. עניין מלון הכל כלול בירושלים הינו מטריד מטיילים רבים המתכננים נופש בבית מלון.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון ייחודי של חווית נופש מדהימה המעשירה את הדעת שהמלון  נותן למתארחים.

חדרים

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנוחות.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של ירושלים.

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הם מעוצבים בסגנון אלגנטי. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

סוויטות המלון

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מפואר גדול בקומה תשע.

מתקני בריאות

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות מגוונות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר הנוף המרהיב של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט ירושלים נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי יופי ונותן מגוון פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית צופה על הנוף היפה של הבירה. הבריכה ממוקמת באמצעו של מתחם מרווח.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

במלון ישנו אולם רחב-ידיים מפואר ומעוצב בקו אלגנטי המשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

כאן תוכלו לגלות מידע עדכני בנושא מלון הכל כלול בירושלים.

החניה לכל אורחי מלון אוריינט הינה חינם וסמוכה המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. אורחי בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>