מלונות בירושלים בקרבת הכותל

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט הינו חיבור מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש קסומה ואקסלוסיבית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל המידע אודות מלונות בירושלים בקרבת הכותל. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם במשך אלפי שנות עבר היסטורי. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

בית המלון הוא מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

מיקומו של המלון במבנה המשומר בלב המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו המעניין ונותנים את האווירה של שילוב מדהים בין העבר להווה ונותן מבט לחיבור נדיר בין מסורת להווה על ידי היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים בעלי עבר היסטורי בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר.

מלון אוריינט נעשה שותף מרכזי גם בשמירה על רצף יופיה העירוני החזותי היפה והעתיק של ירושלים.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין מלון אוריינט ישנו איזור גדול הכולל בתוכו גם חוויה אומנותית מעניינת למבקרים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

מלון אוריינט קרוב מאד למתחמי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו שוכן כשני קילומטר מהעיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים חשובים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מרתקים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר.

המלון מהווה חלק אינטגרלי מההיסטוריה של ירושלים והינו שותף נכבד בפרוייקט שימור בניינים היסטוריים בירושלים והינו בעצמו חלק מהנוף האורבני הייחודי הקסום של הבירה.

חוויה לעיניים

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. עניין מלונות בירושלים בקרבת הכותל לרוב מטריד לא מעט מטיילים המתכננים חופשה בבית מלון.

מבנה בית המלון מורכב מעשר קומות וצמוד יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות לחיבורם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

מלון אוריינט מכיל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוצר מיוחד של פריטים עתיקים מימיהם של הטמפלרים לצד אירוח עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

חדרים

בבית המלון ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים הם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של בית המלון משקיפים לכיוון הנוף המרהיב של העיר הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

החדרים והסוויטות של המלון הינם מתוכננים באיכות גימור בקו עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של האורחים. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

סוויטות המלון

הן שוכנות במבנה משומר הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אקסלוסיבי קסום מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מהודר מרווח בקומה תשע.

מתקני הבריאות

חדר האוכל של בית המלון הוא חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה למתארחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט הססגוני, האיכותי והטעים המוגש בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מיוחד עשיר ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב יוקרתי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של אורחי בית המלון.

בגג מבנה בית המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים מתארחי בית המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים הבניין והינה מוצלת. הבריכה החיצונית משקיפה על נופה הציורי של הבירה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי המסופקים בסביבתה.

אולם כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם כמו מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחומי השירות המלונאי והינה המובילה בישראל ובעלת מוניטין רב.

החניה לכל לקוחות מלון אוריינט היא בחינם וסמוכה בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

באתר orient-hotel.com תגלו מידע בעניין מלונות בירושלים בקרבת הכותל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>