בתי מלון ללילה אחד בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

בית מלון אוריינט הינו שילוב מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המספק חוויה בלתי נשכחת ואקסלוסיבית לנופשים במלון ולשוהים בו.

אתם מבצעים חיפוש אחר מידע עדכני לגבי בתי מלון ללילה אחד בירושלים? אין סיבה לבצע חיפושים עוד. הגעתם לאתר הנכון. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא של אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט מאפשר חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

חווית אירוח

בית המלון הינו מיזוג מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

מלון אוריינט שוכן במרכז העיר ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירה ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

המלון הופך שותף חשוב גם בשמירה על רצף צביונה האורבני החזותי היפה והעתיק של עיר הבירה.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה המלון ישנו לובי גדול המכיל בנוסף חוויה חזותית מעניינת לאורחים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה מדהימה של מגוון טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקום של מלון אוריינט בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה מאמצע המאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

מלון אוריינט קרוב מאד למתחמי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא שוכן כשני קילומטר מן העיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכז הבירה.

עיצוב מרהיב

בניין בית המלון מורכב מעשר קומות ומחובר יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. שילובם הייחודי של סממנים אתניים של העיר ביחד סממנים מודרניים הוא היוצר למלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

בנוסף עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של יוקרה מודרנית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב אלגנטי. עניין בתי מלון ללילה אחד בירושלים בהחלט מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים נופש במלון.

הצד האומנותי

המלון אוצר בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ובו אוצר נדיר של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

החדרים של מלון אוריינט

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של המלון צופים לכיוון הנוף המרהיב של העיר הנשקף לכיוון העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות גם הינן גדולות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

סוויטות המלון

הן נמצאות בתוך מבנה משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי מיוחד במינו עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

מתקני בריאות

במלון ישנן שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה על הנוף היפה של הבירה. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם מרווח.

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. הספא היוקרתי נותן טיפולי אסתטיקה ונותן שפע פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט הססגוני, הרענן והמענג המוצע בו. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי ייחודי מכיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

בקומתו התחתונה של מבנה מלון אוריינט ישנה מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם כנסים

במלון נמצא אולם רחב-ידיים מפואר ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

החניה לכל אורחי מלון אוריינט הינה בחינם ובקירבת בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש מענגת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר orient-hotel.com תוכלו למצוא חומר על בתי מלון ללילה אחד בירושלים.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. נופשי בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>