מלון אוריינט סוגי חדרים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט הינו מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרתי המעניק חוויה קסומה ואקסלוסיבית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

orient-hotel.com – כל מה שרציתם לדעת אודות מלון אוריינט סוגי חדרים. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני מטיילים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים מעניינים של הפכים. ירושלים היא עיר בעלת עבר עשיר שהינו ממוזג למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על המפגש המופלא הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית נופש קסומה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

מיקומו של בית המלון במבנה שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי נותנים לו את מראהו הייחודי ונותנים את התחושה של שילוב מרתק בין זמנים עברו לימינו אנו ומאפשר מבט להתמזגות נדיר בין תקופות עבר לחדשנות בזכות היותו חלק מפרוייקט שימורם של בניינים היסטורים בירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

מלון אוריינט הוא שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

המלון הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף יופיה העירוני הוויזואלי הייחודי והעתיק של ירושלים.

חוויה וויזואלית

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי גדול הכולל בתוכו גם חוויה חזותית מעניינת למבקרים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה חושית של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו יחד נותנים למתארחים במלון חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

נוף עוצר נשימה

והודות למיקומו המרכזי ובלבה המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות חנויות וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הינו חולש על פני הנוף המהפנט של ירושלים.

הודות למיקומו של בית המלון במרכזה של העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה במאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ וקבעו בה את ביתם.

דיזיין

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים המרהיבים בעיר ובארץ. מצאתם את האינפורמציה שאתם מחפשים על מלון אוריינט סוגי חדרים? אם עדיין לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לענות לכם.

מבנה המלון מורכב מעשר קומות ומחובר יחד עם מבנה משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המעניין של סממנים אתניים של העיר ביחד סממנים עכשווים הינו הנותן לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

הצד האומנותי

מלון אוריינט ירושלים אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ובו אוסף מיוחד של פריטים עתיקים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

חדרים

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הינם בעיצוב בסגנון אלגנטי. חדרי האירוח הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים באיכות גימור וברמת עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של הנופשים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של ירושלים.

סוויטות בית המלון

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם אפשרות יציאה לגינה פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בריאות

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית צופה לעבר נופה היפה של הבירה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבותיה.

מספרת בית המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של שוהי המלון.

על גג מבנה מלון אוריינט במתחם הבריכה ישנו מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי יופי ונותן שפע פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט המגוון, הרענן והערב המוצע בו. התפריט המוצע הוא בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על הנוף הקסום של ירושלים. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

האולם מותאם לפגישות עסקיות והוא מכיל בתוכו כמה חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים הרוצים לקיים מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות ואיכות

באתר orient-hotel.com תוכלו לקרוא מידע עדכני לגבי מלון אוריינט סוגי חדרים.

המלון מותאם לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית נגישות והוא מאפשר כניסה קלה בטוחה ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח נעימה, בטיחותית וכייפית באופן מירבי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. אורחי בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>