ברית מלון בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

אתר orient-hotel.com: כל מה שרציתם להבין אודות ברית מלון בירושלים. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה רבבות מטיילים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מיוחדים של ניגודים. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהראשונות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה מושלמת

שילוב מיוחד זה מתבטא גם בצורה עיצובית בצורת מבנה בית המלון שאופי העיצוב שלו הוא חדשני אקסלוסיבי ומושלב ביחד עם סגנון ארכיטקטורה עתיק בסטנדרט בינלאומית.

בית המלון הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף יופיה האורבני הוויזואלי המיוחד והמסורתי של עיר הבירה.

מיקומו של המלון בבניין שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו נותנים לו את מראהו הייחודי ונותנים את האווירה של חיבור מעניין בין מסורת לקידמה ויוצר הצצה לחיבור נדיר בין זמן העבר לחדשנות על ידי היותו חלק מפרוייקט שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר.

חוויה אומנותית

במבנה בית המלון ישנו מתחם מרווח המציע בנוסף חוויה אומנותית מעניינת למבקרים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

לב עיר הבירה

מלון אוריינט סמוך מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא נמצא כשני קילומטר מן העיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מעניינים נוספים וסמוך גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות הקיימות ברחבי הבירה.

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט במרכז העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר הוקמה מאמצע המאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את מושבם.

עיצוב מרהיב

מבנה המלון מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

בנוסף עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות עכשווית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב נקי. עניין ברית מלון בירושלים הינו מעלה שאלות בקרב אנשים המתכננים נופש במלון.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון ייחודי של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שבית המלון  נותן למתארחים.

החדרים

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, כלי מיטה נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל המלון צופים לכיוון נופה הקסום של העיר הנשקף אל העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הם מעוצבים בסטייל אלגנטי. החדרים הינם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

סוויטות המלון

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

מתקני בריאות

על גג מבנה בית המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים אורחי המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ומציע שפע פעילויות נוספות מהנות ביותר.

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והמענג המוגש בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מסקרן מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על נופה הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים הבניין והיא מקורה. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג מבנה בית המלון בקומה העשירית. הבריכה ממוקמת באמצעו של איזור גדול.

מספרת בית המלון מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של אורחי המלון.

אולם הכנסים של המלון

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

החניה לכל מתארחי בית המלון היא בחינם וליד בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

עורכים חיפוש אחר מידע עדכני בנושא ברית מלון בירושלים? באתר orient-hotel.com תוכלו לקבל את כל החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא נודע בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחומי השירות המלונאי והיא המובילה בישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>