מלון בירושלים לשישי שבת

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

חובבי מלון אוריינט ירושלים – הכל על מלון בירושלים לשישי שבת. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה המוני אורחים רבים מקצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים נדירים של קצוות. העיר הינה עיר בעלת עבר מפואר אשר ממוזג להווה עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על קו התפר הייחודי הזה נמצא מלון אוריינט המציע חווית נופש מענגת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר היא מהמובילות בארץ והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חווית אירוח

מלון אוריינט ירושלים נעשה שותף חשוב גם בשמירה על רצף צביונה העירוני החזותי היפה והמסורתי של ירושלים.

שילוב מעניין זה מתבטא גם מבחינה עיצובית בצורת מבנה מלון אוריינט שצורת העיצוב שלו הינו מודרני מושקע וממוזג יחד עם סגנון ארכיטקטורה עתיק בסטנדרט עולמית.

מיקומו של המלון במבנה שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו נותנים לו את מראהו המיוחד ונותנים את התחושה של מיזוג מדהים בין מסורת לקידמה ומאפשר מבט לחיבור נדיר בין תקופות קודמות לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו לובי גדול המציע בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה לאורחים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה מדהימה של מגוון טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

נוף ייחודי

המלון נחשב שותף חשוב מההיסטוריה של העיר ובהיותו שותף נכבד בשימור בניינים היסטוריים בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד היפה של ירושלים.

והודות למיקומו במרכזה של העיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הוא איזור ציורי אשר גם הוא משקיף על פני הנוף המהפנט של ירושלים.

עיצוב

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים בית המלון הינו חיבור מעניין של סגנון בנייה חדישה ושל סגנון בנייה מסורתית של בתים ישנים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות מודרנית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב מעודן. קיבלתם את האינפורמציה שאתם מחפשים בעניין מלון בירושלים לשישי שבת? במידה ולא, צרו קשר ונשמח לענות לכם.

הצד האומנותי

מלון אוריינט כולל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ובו אוצר נדיר של פריטים היסטוריים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

החדרים של המלון

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם מעוצבים בסטייל יוקרתי. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע קומות מבנה בית המלון.

הסוויטות גם הן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט צופים אל נופה המרהיב של העיר הניבט לכיוון העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

סוויטות בית המלון

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

מתקני היופי והפנאי

בקומתו התחתונה של מבנה מלון אוריינט נמצאת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של המלון הוא חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט העשיר, הרענן והטעים המוגש בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מסקרן עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר נופה המדהים של ירושלים. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

על גג בניין המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית צופה לעבר נופה המרהיב של העיר ירושלים. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור מרווח.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

במלון נמצא אולם כנסים מרווח מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של בית המלון

עורכים חיפוש אחר מידע אודות מלון בירושלים לשישי שבת? באתר orient-hotel.com תקבלו את כל מה שרציתם לדעת.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. המלון הינו מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ אשר היא פועלת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחום שירות המלונאות והינה המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים מותאם לנכים אשר להם בעיית נגישות והוא מאפשר כניסה קלה בטוחה ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש קלה, בטוחה וכייפית באופן מקסימאלי. חופשה במלון אוריינט תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>