שבועות מלונות בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

הנכם צריכים נתונים אודות שבועות מלונות בירושלים? אל תחפשו עוד! הגעתם למקום הטוב ביותר. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה רבבות אורחים רבים מכל קצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים נדירים של ניגודים. מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

בית מלון אוריינט הינו חיבור מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית אירוח מהממת ואיכותית לאורחים במלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

בית המלון הוא שילוב מסקרן של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

בית המלון נעשה שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות נופה העירוני החזותי היפה והעתיק של העיר.

מלון אוריינט ירושלים שוכן בלב ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירה ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה המלון ישנו איזור מרווח המכיל גם חוויה אומנותית מדהימה לשוהים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה מרוממת של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו גם יחד נותנים לאורחים במלון אוריינט חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

לב עיר הבירה

הודות למיקום של בית המלון בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

המלון קרוב מאד למוקדי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו שוכן כשני קילומטרים מן העיר העתיקה וסמוך למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים מעניינים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מעניינים אחרים וסמוך גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של העיר.

עולם העיצוב

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים המלון הינו שילוב מעניין של סגנון בנייה חדשה ושל סגנון בנייה מסורתית של מבנים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המיוחד של סממנים אוריינטאליים של העיר יחד עם אלמנטים חדשניים הינו היוצר לבית המלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי אנשי עיצוב ואדריכלים בעלי שם עולמי. מצאתם את הנתונים שחיפשתם בנושא שבועות מלונות בירושלים? במידה ולא, פנו אלינו וננסה לענות לכם.

מוזיאון המלון

בית המלון מכיל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף מיוחד של פריטים עתיקים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

החדרים

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של העיר.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם מתוכננים באיכות גימור ובעיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של המתארחים. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

במלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

סוויטות בית המלון

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

יופי ופנאי

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק לאורחינו בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והערב המוגש בו. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מרתק מגוון ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת על גג מבנה המלון בקומה העשירית. הבריכה ממוקמת במרכזו של איזור גדול.

על גג בניין בית המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

בקומתו התחתונה של מבנה בית המלון שוכנת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים

אולם הכנסים מותאם לפגישות עסקיות והוא כולל בתוכו מספר חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים המבקשים לקיים מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

באתר זה תוכלו לגלות מידע לגבי שבועות מלונות בירושלים.

מלון אוריינט מונגש לנכים שיש להם בעיית התניידות והוא מספק כניסה נוחה בטוחה ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית אירוח קלה, בטיחותית ומהנה באופן מקסימאלי. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מפנקת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הינו מצטיין בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל כמו מלונות בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית המלון הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי שירות המלונאות והינה המובילה בישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>