בתי מלון חמישה כוכבים בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

הנכם צריכים אינפורמציה על בתי מלון חמישה כוכבים בירושלים? אל לכם לחפש עוד! הגעתם לאתר הטוב ביותר. במרכז ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם במשך אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר הינה מהמובילות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חווית אירוח

בית מלון אוריינט ממוקם בלב ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירתה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

בית המלון הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות צביונה העירוני החזותי הייחודי והעתיק של ירושלים.

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי גם מבחינה עיצובית בארכיטקטורת מבנה מלון אוריינט שסגנון הקו העיצובי שלו הוא עכשווי מושקע ומושלב ביחד עם סגנון בנייה מסורתי וברמה בינלאומית.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו איזור מרווח המציע גם חוויה אומנותית מרתקת לאורחים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה מדהימה של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד מציעים לשוהים בבית המלון חוויה ייחודית אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

נוף ייחודי

בנוסף למיקומו המרכזי ובלב המושבה הגרמנית שהוא איזור משופע מסעדות חנויות וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הוא צופה על פני כל הנוף היפה של העיר.

בית המלון נחשב שותף אינטגרלי מעברה של העיר והינו שותף נכבד בשימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר והריהו בעצמו חלק מהנוף העירוני המיוחד הקסום של העיר.

עיצוב מרהיב

גם קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של יוקרה מודרנית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב נקי. קראתם על האינפורמציה שחיפשתם על בתי מלון חמישה כוכבים בירושלים? במידה ולא, צרו קשר ונשתדל לסייע לכם.

בניין המלון מורכב מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות לשילובם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון מעניין של חווית נופש מדהימה המעשירה את הדעת שהמלון  נותן לשוהים בו.

החדרים

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם מעוצבים בעיצוב אקסלוסיבי. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע קומות מבנה בית המלון.

החדרים והסוויטות של המלון הינם עשויים ברמת גימור בקו עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של המתארחים. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של העיר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

מתקני הבריאות

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק למתארחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט המגוון, הטרי והערב המוצע בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מרתק מגוון ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

מספרת המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של שוהי המלון.

בגג בניין בית המלון במתחם הבריכה ישנו מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי יופי שבו יכולים אורחי המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לנוף המרהיב של העיר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבותיה.

אולם כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

איכות ללא פשרות

בית המלון הינו חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם ככל בתי המלון בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. אורחי בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט ירושלים היא בחינם וליד בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מפנקת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

בדף זה תקראו חומר לגבי בתי מלון חמישה כוכבים בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>