כרטיסים ברגע האחרון מלון בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהמובילות בארץ והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם צריכים מידע אודות כרטיסים ברגע האחרון מלון בירושלים? אל לכם לחפש עוד. הגעתם לאתר הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה רבבות מטיילים רבים מקצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מיוחדים של קצוות. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

חוויה בלתי נשכחת

מיקומו של מלון אוריינט בבניין השימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי נותנים לו את מראהו המעניין ויוצרים את ההרגשה של שילוב קסום בין ישן לחדש ומאפשר מבט לחיבור נדיר בין מסורת למודרניזציה על ידי היותו חלק מפרוייקט שימור של בתים היסטורים בירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה וויזואלית בצורת מבנה בית המלון שסגנון הקו העיצובי שלו הינו עכשווי יוקרתי ומושלב יחד עם סוג בנייה עתיק בסטנדרט בינלאומית.

בית מלון אוריינט הינו חיבור מיוחד בין הישן לחדש, והוא נמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו איזור מרווח המכיל גם חוויה וויזואלית מרתקת לאורחים בו והיא משלבת בתוכה מיזוג ייחודי של אומנות עכשווית עם פריטי ארכיאולוגיה המפגיש עבר מול הווה.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו יחד מספקים למתארחים במלון חוויה ייחודית אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

מיקום ונוף

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים במרכז העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה במאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את ביתם.

בית המלון קרוב מאד למתחמי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו שוכן כשני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מרתקים נוספים וקרוב גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי העיר.

עיצוב מרהיב

גם קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות עכשווית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב אלגנטי. קראתם על המידע שאתם צריכים בעניין כרטיסים ברגע האחרון מלון בירושלים? אם עדיין לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשתדל לענות לכם.

בניין מלון אוריינט ירושלים מורכב מעשר קומות ומחובר יחד עם מבנה שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם המעניין של אלמנטים ירושלמיים של העיר ביחד מוטיבים עכשווים הוא המעניק לבית המלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד רובד ייחודי של חווית נופש מדהימה המעשירה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק למבקרים.

החדרים של המלון

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של העיר.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות מבנה בית המלון.

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

סוויטות המלון

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

הינן נמצאות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אלגנטי קסום עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

מתקני היופי והפנאי

בקומתו התחתונה של מבנה מלון אוריינט שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הינו חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והמענג המוצע בו. תפריט האוכל המוגש הוא בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

בבית המלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת בגג בניין המלון בקומה העשירית. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור ענק.

בגג בניין בית המלון במתחם הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולי בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים אורחי מלון אוריינט לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא היוקרתי נותן טיפולי יופי ונותן מגוון פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

אולם הכנסים של המלון

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

מלון אוריינט הינו חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הינו נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל כמו בתי המלון בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ שהינה קיימת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחום שירות המלונאות והיא המובילה בארץ ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית התניידות והוא מספק כניסה קלה בטוחה ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית נופש יעילה, בטוחה וכייפית באופן מירבי. החופשה במלון אוריינט תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מענגת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תקראו אינפורמציה על כרטיסים ברגע האחרון מלון בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>