מלונות עם בריכה בירושלים והסביבה

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

orient-hotel.com – כל מה שאתם צריכים להבין על מלונות עם בריכה בירושלים והסביבה. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. העיר הינה עיר בעלת עבר היסטורי מפואר אשר מחובר להווה עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על החיבור הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט הנותן חווית אירוח עשירה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש מהממת ואיכותית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

מיקומו של בית המלון במבנה השימור ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את אופיו המעניין ומעבירים את התחושה של מיזוג מרתק בין העבר להווה ויוצר הצצה לנקודת מפגש נדיר בין זמן העבר להווה בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בניינים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

בית המלון הוא שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

בית מלון אוריינט הינו שילוב ייחודי בין ישן לחדש, והוא נמצא במבנה של שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה המלון ישנו לובי מרווח הכולל בנוסף חוויה אומנותית מרתקת לשוהים בו והיא אוגדת בתוכה מיזוג ייחודי של אומנות עכשווית יחד עם פריטים ארכיאולוגים ומפגיש מסורת מול חדשנות.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר.

נוף ייחודי

בנוסף למיקומו בלב העיר ובלב המושבה הגרמנית שהוא מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הינו מתחם ציורי אשר גם הוא חולש על פני כל הנוף היפה של הבירה.

בית המלון נחשב שותף בלתי נפרד ממורשתה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בשימור בתים היסטוריים בירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי היפה של העיר.

דיזיין

מבנה המלון בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. שילובם הייחודי של סממנים ירושלמיים של העיר יחד עם אלמנטים עכשווים הינו המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי אנשי עיצוב וארכיטקטים בעלי שם עולמי. מצאתם את האינפורמציה שאתם מחפשים על מלונות עם בריכה בירושלים והסביבה? אם עדיין לא, פנו אלינו ונשתדל לעזור לכם.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד רובד ייחודי של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מציע למתארחים.

החדרים

הסוויטות גם הן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

במלון ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים גדולים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של העיר.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מפואר גדול בקומה התשיעית.

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

מתקני הבריאות

בקומתו התחתונה של מבנה בית המלון נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

בגג מבנה בית המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולי בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים מתארחי בית המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

חדר האוכל של המלון הוא חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומספק למתארחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט העשיר, הרענן והמענג המוצע בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מיוחד עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על נופה המדהים של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים הבניין והינה מוצלת. הבריכה החיצונית משקיפה לעבר נופה המרהיב של העיר. הבריכה ממוקמת באמצעו של איזור ענק.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

במלון נמצא אולם כנסים מרווח מרהיב ומעוצב בקו אלגנטי ומשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

עורכים חיפוש אחר פרטים אודות מלונות עם בריכה בירושלים והסביבה? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תמצאו את כל החומר שחיפשתם.

החניה לכל לקוחות בית המלון הינה חינם וליד המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חווית אירוח מושלמת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי איכותי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הינו נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. נופשי מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>