מלון אוריינט הרגע האחרון

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר היא מהראשונות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל האינפורמציה על מלון אוריינט הרגע האחרון. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה אלפי אורחים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים מיוחדים של ניגודים. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

אירוח ברמה אחרת

מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור ייחודי בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור בתים בעלי ערך הסטורי בעיר.

מיקומו של המלון בבניין המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו נותנים לו את אופיו המעניין ונותנים את התחושה של שילוב מעניין בין מסורת לקידמה ויוצר הצצה לחיבור נדיר בין מסורת לחדשנות על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בניינים בעלי עבר היסטורי בירושלים ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר.

שילוב ייחודי זה מתבטא גם בצורה עיצובית בארכיטקטורת מבנה המלון שסגנון הקו העיצובי שלו הוא מודרני אקסלוסיבי ומושלב יחד עם סגנון ארכיטקטורה עתיק וברמה בינלאומית.

חוויה אומנותית

במבנה בית המלון ישנו מתחם גדול הכולל בתוכו בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה למתארחים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

מיקום ונוף

בית המלון נעשה שותף בלתי נפרד מההיסטוריה של העיר והינו שותף נכבד בעבודות שימור בניינים היסטוריים בעיר והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד הקסום של ירושלים.

זאת בנוסף למיקומו במרכזה של העיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הינו איזור ציורי אשר גם הוא צופה על כל הנוף המהפנט של העיר ירושלים.

עולם העיצוב

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבי פנים ואדריכלים בעלי שם עולמי. נושא מלון אוריינט הרגע האחרון הינו מטריד לא מעט מטיילים המתכננים חופשה במלון.

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים אוריינטלים מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מעניין של שיטת בנייה חדישה עם סגנון בנייה ישנה של בניינים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בארץ הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

מלון אוריינט ירושלים אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוסף נדיר של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

החדרים של המלון

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. חדרי האירוח הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של העיר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן שוכנות בתוך מבנה משומר הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב יוקרתי ייחודי ישן באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מהודר רחב בקומה תשע.

מתקני היופי

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחינו בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט העשיר, הטרי והערב המוגש בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מעניין מגוון ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון אלגנטי, בסגנון וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין בית המלון בקומה עשר. הבריכה ממוקמת במרכזו של איזור מרווח.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

מספרת בית המלון מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של נופשי בית המלון.

אולם כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

החניה לכל אורחי מלון אוריינט היא חינם ובקירבת המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות אינפורמציה על מלון אוריינט הרגע האחרון.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחום השירות המלונאי והינה המובילה בישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>