מלונות בוטיק יוקרתיים בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

אתם מחפשים אחר אינפורמציה על מלונות בוטיק יוקרתיים בירושלים? אין סיבה לבצע חיפושים עוד! הגעתם למקום הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה מיליוני תיירים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, הינה עיר של שילובים נדירים של ניגודים. העיר הינה עיר בעלת עבר היסטורי עשיר אשר מחובר לחיים מודרניים עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על המפגש הייחודי הזה נמצא מלון אוריינט הנותן חווית נופש מענגת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט הינו מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרתי המעניק חווית אירוח מהממת ואקסלוסיבית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

בית המלון הוא שילוב מעניין בין ישן לחדש, והוא נמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

בית מלון אוריינט ממוקם במרכז ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מזמנם של הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירתה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה בית המלון ישנו איזור מרווח הכולל בתוכו בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה למבקרים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה חושית של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד מספקים למתארחים במלון חוויה מיוחדת אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף עוצר נשימה

מלון אוריינט קרוב מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והוא שוכן כשני קילומטר מהעיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכז הבירה.

בית מלון אוריינט ירושלים נעשה חלק אינטגרלי ממורשתה של ירושלים והינו שותף נכבד מתהליך שימור בניינים היסטוריים בירושלים והוא בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי היפה של הבירה.

דיזיין

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים היפים בירושלים ובארץ. עניין מלונות בוטיק יוקרתיים בירושלים לרוב מעסיק אנשים המתכננים נופש בבית מלון.

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרים מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים המלון הוא מיזוג ייחודי של סגנון בנייה בת זמננו ושל סגנון בנייה מסורתית של בניינים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם הייחודי של אלמנטים ירושלמיים של העיר ביחד אלמנטים בני זמננו הינו הנותן למלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

נופש לחובבי אומנות

המלון כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ובו אוצר נדיר של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

חדרי מלון אוריינט

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הם עוצבו בסטייל אקסלוסיבי. חדרי האירוח הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של ירושלים.

סוויטות המלון

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מהודר מרווח בקומה התשיעית.

הן שוכנות בבניין משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי יוקרתי מיוחד במינו מסורתי באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

יופי ופנאי

בקומתו התחתונה של מבנה המלון שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. הספא האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי גוף.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון ייחודי מגוון ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת על גג בניין בית המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבה.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

זקוקים לאינפורמציה על מלונות בוטיק יוקרתיים בירושלים? ב- orient-hotel.com תמצאו את כל מה שחיפשתם.

מלון אוריינט הינו חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו מצטיין בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחום שירות המלונאות והינה הראשונה בארץ ובעלת שם רב.

החניה לכל לקוחות המלון הינה חינם וליד בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>