מלון אוריינט ליל כלולות

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט הינו שילוב מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המעניק חווית אירוח קסומה ויוקרתית לנופשים במלון ולשוהים בו.

הנכם צריכים נתונים בנושא מלון אוריינט ליל כלולות? אל לכם לחפש עוד. הגעתם לאתר הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה רבבות אורחים רבים מכל קצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של שילובים מעניינים של קצוות. העיר הינה עיר בעלת עבר היסטורי מפואר אשר משולב למציאות עכשווית עם מבט לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על המפגש המופלא הזה נמצא מלון אוריינט המספק חווית נופש מפנקת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

שילוב מעניין זה מתבטא בנוסף מבחינה וויזואלית בצורת בניין המלון שסגנון הקו העיצובי שלו הינו עכשווי איכותי ומושלב ביחד עם סוג ארכיטקטורה עתיק בסטנדרט עולמית.

מלון אוריינט ירושלים הינו שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות צביונה האורבני הוויזואלי היפה והעתיק של העיר.

מלון אוריינט ירושלים שוכן בלב ליבה של העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מימי הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירתה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה בית המלון ישנו מתחם מרווח הכולל גם חוויה וויזואלית מעניינת לשוהים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה מדהימה של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

מיקום ונוף

והודות למיקומו המרכזי בעיר ובלבה המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות חנויות וגם הינו איזור ציורי אשר גם הינו חולש על הנוף המרהיב של העיר.

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים במרכזה של העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל וקבעו בה את מושבם.

חוויה לעיניים

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. נושא מלון אוריינט ליל כלולות בהחלט מטריד מטיילים רבים המתכננים נופש במלון.

מבנה בית המלון מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

מוזיאון המלון

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון מסקרן של חווית נופש מדהימה המרחיבה את הדעת שהמלון  מציע לנופשים.

חדרים

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של העיר.

במלון ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים הם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

מתקני הבריאות

בבית המלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג מבנה המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבה.

מספרת בית המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של אורחי המלון.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות טריות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוצע הוא בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

בגג מבנה המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים אורחי המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

אולם הכנסים של המלון

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי שירות המלונאות והינה הראשונה בארץ ובעלת שם רב.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא אינפורמציה אודות מלון אוריינט ליל כלולות.

מלון אוריינט מונגש לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא מספק כניסה נוחה בטוחה ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאנשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נעימה, בטיחותית וכייפית באופן מירבי. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>