מלון בירושלים ישרוטל אוריינט

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט הוא חיבור מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית אירוח מהממת ואיכותית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

אתם מחפשים מידע אודות מלון בירושלים ישרוטל אוריינט? אין צורך להשתגע יותר! אתם נמצאים באתר הנכון. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא של אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

חוויה מושלמת

מלון אוריינט הופך שותף חשוב גם בשמירה על רצף צביונה העירוני הוויזואלי הייחודי והמסורתי של עיר הבירה.

מלון אוריינט ירושלים נמצא במרכז העיר ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירתה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

שילוב ייחודי זה מתבטא בנוסף מבחינה וויזואלית בצורת מבנה בית המלון שצורת הקו העיצובי שלו הינו מודרני יוקרתי ומושלב ביחד עם אופי ארכיטקטורה מסורתי וברמה בינלאומית.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין בית המלון ישנו מתחם גדול הכולל גם חוויה חזותית מדהימה לאורחים בו והיא אוגדת בתוכה חיבור מיוחד של אומנות מודרנית עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש עבר מול הווה.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו ביחד יוצרים למתארחים במלון אוריינט חוויה ייחודית אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

לב עיר הבירה

זאת בנוסף למיקומו בלב ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו איזור רווי מסעדות חנויות וגם הינו מתחם ציורי אשר גם הוא משקיף על הנוף המדהים של הבירה.

הודות למיקום של מלון אוריינט בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את מושבם.

חוויה לעיניים

מבנה מלון אוריינט ירושלים מורכב מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות לשילובם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

גם קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות מודרנית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב מעודן. מצאתם את המידע שאתם צריכים בנושא מלון בירושלים ישרוטל אוריינט? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשתדל לסייע לכם.

אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד רובד ייחודי של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שהמלון  מציע לנופשים.

החדרים של המלון

כמו כן כל החדרים כולםשל המלון משקיפים לכיוון הנוף המרהיב של העיר הנשקף לעבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הינם מעוצבים בעיצוב יוקרתי. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע קומות מבנה בית המלון.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם מתוכננים באיכות גימור ובעיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של המתארחים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, מצעים נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

סוויטות המלון

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

הינן נמצאות במבנה שעבר תהליך שימור העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אלגנטי ייחודי עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

מתקני הבריאות של המלון

חדר האוכל של המלון הוא חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט הססגוני, הרענן והמענג המוגש בו. תפריט האוכל המוגש הוא בעל אופי ייחודי מכיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות על פי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ומציע מגוון פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית צופה על הנוף המרהיב של העיר ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים בסביבתה.

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם כנסים

במלון ישנו אולם כנסים רחב-ידיים מפואר ומעוצב בקו אלגנטי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחום השירות המלונאי והינה הראשונה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

בית המלון מותאם לנכים שיש להם בעיית התניידות והוא נותן כניסה קלה בטוחה ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית נופש נעימה, בטוחה ומהנה ביותר. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חווית אירוח מושלמת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

צריכים אינפורמציה בנושא מלון בירושלים ישרוטל אוריינט? באתר orient-hotel.com תמצאו את מה שרציתם לדעת.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>