מלון אוריינט ירושלים זמינות

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט הוא חיבור מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המעניק חווית נופש מהממת ואקסלוסיבית למתארחים במלון ולשוהים בו.

אתם מחפשים אחר מידע עדכני בנושא מלון אוריינט ירושלים זמינות? אין סיבה לחפש עוד! הנכם נמצאים במקום הטוב ביותר. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה המוני מטיילים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים נדירים של ניגודים. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

מיקומו של המלון במבנה המשומר במרכז המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו נותנים לו את מראהו הייחודי ומעבירים את האווירה של חיבור קסום בין זמנים עברו לימינו אנו ומאפשר הצצה למפגש נדיר בין עבר לתקופה הנוכחית בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

המלון נעשה שותף חשוב גם בשמירה על רצף יופיה האורבני הוויזואלי הייחודי והמסורתי של עיר הבירה.

בית המלון הוא מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין המלון ישנו איזור מרווח המכיל גם חוויה אומנותית מעניינת לשוהים בו והיא אוגדת בתוכה שילוב ייחודי של אומנות מודרנית יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר עבר מול הווה.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה חושית של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף עוצר נשימה

בית המלון נעשה חלק חשוב מההיסטוריה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד מתהליך שימור בתים היסטוריים בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי הקסום של העיר.

והודות למיקומו במרכז ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הוא חולש על פני כל הנוף המהפנט של העיר ירושלים.

עיצוב מרהיב

בניין מלון אוריינט ירושלים מורכב מעשר קומות וממוזג יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם הייחודי של אלמנטים ירושלמיים של העיר יחד עם אלמנטים חדשניים הינו המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

בית המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים היפים בירושלים ובארץ. קיבלתם את האינפורמציה שאתם צריכים על מלון אוריינט ירושלים זמינות? במידה ולא, צרו קשר וננסה לעזור לכם.

נופש לחובבי אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון מעניין של חווית נופש מדהימה המעשירה את הדעת שבית המלון  מספק למתארחים.

החדרים של המלון

החדרים והסוויטות של המלון הינם עשויים ברמת גימור ובעיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של האורחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט משקיפים אל נופה היפה של ירושלים הניבט לעבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הינם בעיצוב בקו יוקרתי. חדרי האירוח הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מפואר מרווח בקומה התשיעית.

הינן שוכנות בתוך מבנה משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי ייחודי עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

מתקני בריאות

טיפולי האסתטיקה ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע יותר מ- 70 טיפולי גוף.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ישנה מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט המגוון, הרענן והמענג המוגש בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון ייחודי מגוון ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

בבית המלון קיימות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה על הנוף היפה של ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבותיה.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

בבית המלון נמצא אולם גדול מרהיב ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של בית המלון

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל שהינה קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי שירות המלונאות והיא הראשונה בארץ ובעלת מוניטין רב.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט היא בחינם ובקירבת המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מפנקת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

כאן תקראו אינפורמציה לגבי מלון אוריינט ירושלים זמינות.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>