מלון בירושלים למחר

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

מלון אוריינט הוא מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חוויה בלתי נשכחת ואקסלוסיבית לאורחים במלון ולשוהים בו.

אתר orient-hotel.com – כל מה שאתם צריכים להבין בנושא מלון בירושלים למחר. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה מיליוני אורחים רבים מכל קצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים מיוחדים של הפכים. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

חווית אירוח

מיקומו של המלון בבניין שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו מקנים לו את מראהו הייחודי ונותנים את האווירה של חיבור מעניין בין ישן לחדש ונותן מבט להתמזגות נדיר בין זמן העבר להווה בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בעיר ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר ירושלים.

שילוב ייחודי זה מתבטא גם מבחינה עיצובית בארכיטקטורת בניין מלון אוריינט שאופי העיצוב שלו הוא חדשני איכותי ומושלב יחד עם סוג ארכיטקטורה ישן וברמה בינלאומית.

המלון נעשה שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות יופיה העירוני החזותי היפה והעתיק של הבירה.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו לובי גדול המכיל גם חוויה אומנותית מדהימה למבקרים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה חושית של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר.

נוף עוצר נשימה

המלון סמוך מאד למוקדי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו נמצא במרחק שני קילומטרים מן העיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים אחרים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות הקיימות ברחבי העיר ירושלים.

הודות למיקום של מלון אוריינט בלב העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את ביתם.

עיצוב מרהיב

מבנה המלון בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם מבנה משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם הייחודי של סממנים מזרחיים של העיר יחד עם סממנים מודרניים הוא הנותן למלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

גם קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של יוקרה מודרנית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב אלגנטי. מצאתם את האינפורמציה שאתם מחפשים בעניין מלון בירושלים למחר? אם עדיין לא, צרו קשר ונשמח לענות לכם.

נופש לחובבי אומנות

בית המלון מכיל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ובו אוסף מיוחד של פריטים עתיקים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

חדרים

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של ירושלים.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים באיכות גימור וברמת עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המירבית של הנופשים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הן נמצאות בבניין משומר הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אלגנטי ייחודי מסורתי באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

בריאות

מספרת בית המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של אורחי בית המלון.

על גג מבנה בית המלון באיזור הבריכה קיים מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים מתארחי המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך הבניין והיא מקורה. הבריכה החיצונית נמצאת בגג מבנה בית המלון בקומה העליונה. הבריכה ממוקמת באמצעו של מתחם גדול.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות טריות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מרתק מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אלגנטי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

כנסים

אולם הכנסים מותאם למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו כמה חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים המעוניינים לבצע פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות ואיכות

החניה לכל נופשי מלון אוריינט היא בחינם וסמוכה המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

צריכים מידע עדכני בנושא מלון בירושלים למחר? ב- orient-hotel.com תוכלו לגלות את כל החומר שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון כולם ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. המלון הוא מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי שירות המלונאות והינה הראשונה בישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>