בית מלון ליום אחד בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט הינו חיבור מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חוויה בלתי נשכחת ויוקרתית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

אתם מבצעים חיפוש אחר אינפורמציה אודות בית מלון ליום אחד בירושלים? אין סיבה לבצע חיפושים עוד! אתם נמצאים באתר הטוב ביותר. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם במשך אלפי שנות היסטוריה. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

חווית אירוח

מלון אוריינט הופך שותף מרכזי גם בשמירה על רצף נופה האורבני החזותי הייחודי והעתיק של הבירה.

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה וויזואלית בצורת מבנה המלון שצורת הקו העיצובי שלו הינו חדשני מושקע וממוזג ביחד עם אופי בנייה ישן בסטנדרט עולמית.

מלון אוריינט שוכן במרכז העיר ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירתה ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין המלון ישנו לובי מרווח המציע בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה למתארחים בו והינה אוצרת בתוכה מיזוג ייחודי של אומנות עכשווית יחד עם פריטים ארכיאולוגים ומפגיש מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה מדהימה של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד מספקים למתארחים בבית המלון חוויה ייחודית אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף ייחודי

בנוסף למיקומו המרכזי בעיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות חנויות וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הוא חולש על פני הנוף המהפנט של הבירה.

בית מלון אוריינט ירושלים נעשה חלק בלתי נפרד ממורשתה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד מתהליך שימור בתים בעלי ערך היסטורי בירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד היפה של העיר.

דיזיין

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים העירונים היפים בעיר ובארץ. מצאתם את האינפורמציה שאתם צריכים בקשר לבית מלון ליום אחד בירושלים? אם עדיין לא, פנו אלינו ונשתדל לעזור לכם.

בניין מלון אוריינט בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות לשילובם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

בית המלון אוצר בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוצר מעניין של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

החדרים של מלון אוריינט

הסוויטות גם הן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

במלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים הינם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של בית המלון משקיפים לכיוון נופה המרהיב של העיר הניבט לכיוון העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

סוויטות בית המלון

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

מתקני היופי והפנאי

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולי שיער רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של שוהי בית המלון.

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט העשיר, הרענן והמענג המוגש בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מעניין עשיר ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

בגג מבנה מלון אוריינט במתחם הבריכה נמצא מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי יופי אשר בו יכולים אורחי המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במקום. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי אסתטיקה ומספק שפע פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

במלון נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין בית המלון בקומה העשירית. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם מרווח.

אולם כנסים

האולם מותאם לפגישות עסקיות והוא מכיל בתוכו כמה חדרי התוועדות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים המעוניינים לבצע פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות והאיכות של בית המלון

מלון אוריינט הינו חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הינו מצטיין בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ שהינה קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחומי שירות המלונאות והינה המובילה בארץ ובעלת שם רב.

החניה לכל אורחי מלון אוריינט ירושלים הינה חינם ובקירבת בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש מענגת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר זה תמצאו מידע עדכני בעניין בית מלון ליום אחד בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>