מלון בירושלים מרץ

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

orient-hotel.com – כל מה שאתם צריכים להבין בנושא מלון בירושלים מרץ. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני אורחים רבים מקצוות ישראל והעולם כולו, הינה עיר של שילובים נדירים של קצוות. העיר הינה עיר בעלת עבר היסטורי מפואר אשר מחובר למציאות עכשווית עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט המספק חווית נופש קסומה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר היא מהראשונות בארץ והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה גבוהה

בית המלון הינו שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות יופיה האורבני החזותי המיוחד והמסורתי של עיר הבירה.

מיקומו של מלון אוריינט במבנה השימור בלב המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו המיוחד ונותנים את ההרגשה של מיזוג מדהים בין העבר להווה ונותן מבט לחיבור נדיר בין תקופות עבר להווה בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בעיר ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

בית מלון אוריינט הינו מיזוג מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

חוויה אומנותית

בבניין המלון ישנו איזור מרווח המכיל בנוסף חוויה חזותית מדהימה למתארחים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

לב עיר הבירה

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ וקבעו בה את מושבם.

מלון אוריינט קרוב מאד למוקדי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק הליכה מהעיר העתיקה וסמוך למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של העיר ירושלים.

עיצוב

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. קראתם על המידע שחיפשתם בעניין מלון בירושלים מרץ? במידה ולא, צרו קשר וננסה לעזור לכם.

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג מעניין של שיטת בנייה מודרנית ושל סגנון בנייה מסורתית של מבנים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המיוחד של מוטיבים ירושלמיים של העיר יחד עם סממנים חדשניים הינו המעניק למלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד ייחודי של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שהמלון  מציע למתארחים.

החדרים של המלון

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של ירושלים.

בבית המלון ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. החדרים הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן שוכנות בבניין משומר העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אלגנטי ייחודי מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מהודר מרווח בקומה התשיעית.

יופי ופנאי

המספרה מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של נופשי בית המלון.

על גג מבנה בית המלון באיזור הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים אורחי מלון אוריינט לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא האקסלוסיבי נותן טיפולי יופי ונותן שפע פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מיוחד עשיר ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

בבית המלון נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת על גג מבנה בית המלון בקומה העליונה. הבריכה ממוקמת במרכזו של איזור ענק.

אולם כנסים

האולם מתאים למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו כמה חדרי התוועדות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המבקשים לבצע פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

מחפשים מידע עדכני בנושא מלון בירושלים מרץ? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לקבל את כל מה שרציתם לדעת.

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא נודע בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון כולם כמו מלונות בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי השירות המלונאי והיא הראשונה בארץ ובעלת שם רב.

החניה לכל לקוחות מלון אוריינט ירושלים היא חינם ובקירבת המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>