מלונות ספאט בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר היא מהמובילות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

orient-hotel.com – כל מה שאתם צריכים להבין אודות מלונות ספאט בירושלים. בעיר ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין של אלפי שנות היסטוריה. ירושלים היא עיר בעלת עבר עשיר שהינו מחובר למציאות עכשווית עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים המספק חווית אירוח עשירה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חוויה מושלמת

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי גם בצורה עיצובית בצורת בניין המלון שצורת הקו העיצובי שלו הוא מודרני מושקע וממוזג ביחד עם סוג בנייה עתיק וברמה עולמית.

מיקומו של בית המלון במבנה שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו נותנים לו את אופיו המעניין ונותנים את התחושה של מפגש מרתק בין העבר להווה ומאפשר מבט להתמזגות נדיר בין תקופות קודמות לחדשנות בזכות היותו חלק מפרוייקט שימורם של מבנים היסטורים בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר.

מלון אוריינט ירושלים הופך שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות צביונה האורבני החזותי המיוחד והמסורתי של הבירה.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו איזור גדול המציע בנוסף חוויה אומנותית מעניינת למבקרים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה מדהימה של מגוון טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו ביחד מציעים למתארחים במלון אוריינט חוויה עשירה אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף ייחודי

הודות למיקום של בית מלון אוריינט בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה מאמצע המאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

זאת בנוסף למיקומו בלב העיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו איזור רווי מסעדות חנויות וגם הוא איזור ציורי אשר גם הוא חולש על כל נופה היפה של העיר ירושלים.

עולם העיצוב

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים המלון הוא שילוב מעניין של סגנון בנייה בת זמננו ושל סגנון בנייה עתיקה של בתים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המעניין של סממנים מזרחיים של העיר ביחד אלמנטים מודרניים הינו הנותן לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של יוקרה מודרנית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב נקי. קיבלתם את המידע שחיפשתם על מלונות ספאט בירושלים? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לענות לכם.

מלון אוריינט ואומנות

מלון אוריינט אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ובו אוסף נדיר של פריטים עתיקים מזמנם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

החדרים

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל מלון אוריינט פונים אל הנוף המרהיב של העיר הנשקף אל העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הינם מעוצבים בסטייל אקסלוסיבי. החדרים הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

הינן נמצאות בתוך מבנה משומר העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי ייחודי מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

מתקני בריאות

במלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה לנוף המרהיב של העיר ירושלים. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם מרווח.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

מספרת המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של נופשי בית המלון.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות מגוונות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון ייחודי עשיר ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

אולם כנסים

בבית המלון נמצא אולם מרווח מרהיב ומעוצב בקו אלגנטי המשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

בית המלון מותאם לנכים שיש להם בעיית התניידות והוא מספק כניסה קלה בטוחה ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נעימה, בטיחותית ומהנה באופן מקסימאלי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר orient-hotel.com תגלו אינפורמציה אודות מלונות ספאט בירושלים.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. בית המלון הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל אשר היא פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחום השירות המלונאי והינה הראשונה בארץ ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>