מלון בירושלים מחר

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר הינה מהמובילות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

הנכם מבצעים חיפוש אחר מידע לגבי מלון בירושלים מחר? אין סיבה לבצע חיפושים עוד! הגעתם למקום הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה המוני אורחים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, היא עיר של שילובים מיוחדים של ניגודים. העיר היא עיר בעלת עבר היסטורי מפואר שהינו משולב להווה עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על החיבור הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים המספק חווית אירוח מפנקת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

מלון אוריינט ירושלים נמצא במרכז ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתיישב בעיר ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור מיוחד בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא במבנה של שימור כחלק ממבצע שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

מלון אוריינט הוא שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה המלון ישנו איזור מרווח המכיל גם חוויה אומנותית מדהימה למתארחים בו והיא משלבת בתוכה שילוב מסקרן של אומנות עכשווית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה המחבר מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקום של בית המלון בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

בית המלון קרוב מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטר מהעיר העתיקה והוא סמוך לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מעניינים אחרים וסמוך גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של העיר ירושלים.

עיצוב

בית המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים המרהיבים בעיר ובארץ. מצאתם את הנתונים שאתם צריכים בקשר למלון בירושלים מחר? במידה ולא, צרו קשר וננסה לענות לכם.

מבנה המלון בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם הייחודי של אלמנטים מזרחיים של העיר יחד עם מוטיבים בני זמננו הוא המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

אומנות

בית המלון כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוסף מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

החדרים

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

במלון ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות בניין המלון.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל המלון משקיפים אל נופה המרהיב של העיר הנשקף לעבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות

הינן נמצאות בתוך מבנה משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אלגנטי מיוחד במינו עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

מתקני הבריאות של המלון

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

בקומה התחתונה של מבנה בית המלון שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

בבית המלון נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לעבר נופה היפה של הבירה. הבריכה נמצאת באמצעו של איזור ענק.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות מגוונות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מרתק מגוון ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב יוקרתי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

מלון אוריינט ירושלים מותאם לנכים אשר להם בעיית התניידות והוא נותן גישה נוחה בטיחותית ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נעימה, בטוחה וכייפית באופן מקסימאלי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

צריכים פרטים אודות מלון בירושלים מחר? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תמצאו את כל החומר שחיפשתם.

בית המלון הינו חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות איכותי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון כולם ככל מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. נופשי בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>