מסעדת חאן מלון אוריינט תפריט

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

אתם צריכים נתונים על מסעדת חאן מלון אוריינט תפריט? אין סיבה לשבור את הראש עוד. הנכם נמצאים במקום הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה המוני אורחים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, היא עיר של שילובים נדירים של ניגודים. ירושלים הינה עיר בעלת עבר עשיר אשר מחובר למציאות עכשווית עם מבט לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על קו התפר הייחודי הזה שוכן מלון אוריינט המציע חווית אירוח מפנקת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל שהינה מהוותיקות בארץ והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה מושלמת

מיקומו של מלון אוריינט בבניין שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו נותנים לו את אופיו המעניין ויוצרים את התחושה של מיזוג מיוחד בין ישן לחדש ונותן מבט לנקודת מפגש נדיר בין זמן העבר לימינו על ידי היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של מבנים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

בית מלון אוריינט הוא שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

המלון הוא מיזוג ייחודי בין הישן לחדש, והוא נמצא במבנה משומר כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין בית המלון ישנו מתחם מרווח הכולל בתוכו גם חוויה וויזואלית מרתקת למתארחים בו והינה אוגדת בתוכה מיזוג מיוחד של אומנות מודרנית עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המפגיש עבר מול הווה.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו יחד נותנים לשוהים במלון חוויה בלתי נשכחת אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

מיקום ונוף

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

בנוסף למיקומו במרכזה של העיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא איזור משופע מסעדות חנויות וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הינו צופה על פני נופה המרהיב של העיר.

דיזיין

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. נושא מסעדת חאן מלון אוריינט תפריט הינו מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים נופש בבית מלון.

בניין המלון בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם מבנה שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

הצד האומנותי

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד מסקרן של חווית נופש מדהימה המרחיבה את הדעת שהמלון  מציע לנופשים.

החדרים של המלון

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של העיר.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם מתוכננים ברמת גימור ובעיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של האורחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם עוצבו בעיצוב אלגנטי. החדרים הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הינן נמצאות בבניין משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אלגנטי מיוחד במינו עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מהודר רחב בקומה התשיעית.

מתקני היופי והפנאי

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים המבנה והינה מוצלת. הבריכה החיצונית נמצאת על גג מבנה המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים בסביבתה.

המספרה גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי בית המלון.

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות מגוונות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מעניין מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר הנוף הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

כנסים

האולם מותאם לפגישות עסקיות והוא כולל בתוכו מספר חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים המבקשים לבצע מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט היא חינם וסמוכה בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. אורחי בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

באתר orient-hotel.com תוכלו לגלות מידע עדכני לגבי מסעדת חאן מלון אוריינט תפריט.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>