מלון שווה לילדים בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

הנכם מחפשים אחר אינפורמציה בנושא מלון שווה לילדים בירושלים? אין צורך לחפש יותר! אתם נמצאים במקום הנכון. בעיר ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא במשך אלפי שנות היסטוריה. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל שהינה מהמובילות בישראל והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חווית אירוח

מיקומו של בית המלון במבנה המשומר בלב המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי מקנים לו את אופיו הייחודי ונותנים את ההרגשה של שילוב מדהים בין העבר להווה ומאפשר מבט למפגש נדיר בין זמן העבר לימינו על ידי היותו חלק מפרוייקט שימור של בתים היסטורים בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

בית המלון הוא מיזוג מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

המלון הינו שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות נופה העירוני החזותי המיוחד והמסורתי של העיר.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה בית המלון ישנו מתחם גדול הכולל בתוכו גם חוויה חזותית מעניינת לשוהים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו גם יחד יוצרים לאורחים במלון חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

מיקום ונוף

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה מאמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את מושבם.

מלון אוריינט סמוך מאד למוקדי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטרים מן העיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים חשובים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכז העיר.

חוויה לעיניים

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרים מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים בית המלון הינו שילוב מעניין של שיטת בנייה חדישה ושל סגנון בנייה מסורתית של בתים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המיוחד של סממנים מזרחיים של העיר ביחד מוטיבים עכשווים הוא המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות מודרנית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב מעודן. קראתם על האינפורמציה שחיפשתם בקשר למלון שווה לילדים בירושלים? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו וננסה לעזור לכם.

הצד האומנותי

בית המלון מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוצר מעניין של פריטים ארכיאולוגים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

חדרים

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם מתוכננים ברמת גימור בקו עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של המתארחים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, כלי מיטה נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח יפים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של העיר.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

הינן נמצאות בתוך מבנה משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי יוקרתי מיוחד במינו עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

מתקני היופי

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים המבנה והינה מוצלת. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג מבנה המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי המוצעים סביבותיה.

בגג בניין מלון אוריינט באיזור הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים נופשי בית המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במקום. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי יופי ונותן שלל פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

בקומה התחתונה של מבנה המלון נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות מגוונות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מעניין עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר נופה היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, באווירה וברמה בינלאומית.

אולם כנסים

אולם הכנסים מתאים לפגישות עסקיות והוא מכיל בתוכו מספר חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים הרוצים לבצע מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי שירות המלונאות והינה המובילה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

זקוקים לנתונים בנושא מלון שווה לילדים בירושלים? באתר orient-hotel.com תמצאו את כל מה שחיפשתם.

המלון מותאם לנכים אשר להם בעיית התניידות והוא מספק גישה קלה בטוחה ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית נופש נוחה, בטיחותית ומהנה באופן מירבי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>