מלון בירושלים עם ילדים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל המידע על מלון בירושלים עם ילדים. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה המוני אורחים רבים מכל קצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מיוחדים של הפכים. העיר היא עיר בעלת עבר מפואר שהינו ממוזג להווה עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על החיבור המופלא הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית נופש מפנקת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט הוא חיבור מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חוויה קסומה ויוקרתית לאורחים במלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

המלון הינו מיזוג מסקרן של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

בית המלון הוא חיבור מיוחד בין הישן לחדש, והוא נמצא במבנה משומר כחלק מפרויקט שימור בתים בעלי ערך הסטורי בעיר.

בית המלון נמצא בלב ליבה של העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מימי הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ ישראל ולהתמקם בעיר ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה בית המלון ישנו לובי גדול המציע גם חוויה חזותית מדהימה למתארחים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה חושית של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף ייחודי

המלון סמוך מאד למוקדי בילוי חשובים נוספים בעיר והוא שוכן במרחק הליכה מהעיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים חשובים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים אחרים וסמוך בנוסף למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של הבירה.

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ וקבעו בה את ביתם.

דיזיין

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים המלון הינו חיבור ייחודי של צורת בנייה בת זמננו ושל סגנון בנייה ישנה של מבנים ישנים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המעניין של סממנים מזרחיים של העיר ביחד אלמנטים חדשניים הוא היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות מודרנית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב נקי. קיבלתם את המידע שאתם מחפשים בעניין מלון בירושלים עם ילדים? במידה ולא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשתדל לענות לכם.

הצד האומנותי

מלון אוריינט ירושלים מכיל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוסף מעניין של פריטים עתיקים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

החדרים של המלון

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של המלון צופים אל נופה היפה של ירושלים הנשקף לעבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

החדרים והסוויטות של המלון הינם מתוכננים ברמת גימור וברמת עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של האורחים. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מהודר רחב בקומה התשיעית.

מתקני בריאות

בגג בניין בית המלון במתחם הבריכה קיים מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

המספרה מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של אורחי בית המלון.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה למתארחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט המגוון, האיכותי והערב המוצע בו. התפריט המוגש הוא בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על הנוף המרהיב של ירושלים. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

במלון נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לנוף היפה של העיר ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבותיה.

אולם כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

עורכים חיפוש אחר פרטים על מלון בירושלים עם ילדים? כאן באתר orient-hotel.com תגלו את החומר שחיפשתם.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט היא חינם וליד המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

בית המלון הינו חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו מצטיין בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון כולם ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ אשר היא פועלת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי שירות המלונאות והינה הראשונה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>