מלון בוטיק בירושלים מחיר בנובמבר

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

אתם צריכים מידע עדכני על מלון בוטיק בירושלים מחיר בנובמבר? אל לכם לחפש עוד! אתם נמצאים באתר הנכון. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא של אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר היא מהוותיקות בישראל והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה מושלמת

מיקומו של בית המלון בבניין המשומר בלב המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו נותנים לו את אופיו המעניין ומעבירים את האווירה של מיזוג מיוחד בין זמנים עברו לימינו אנו ויוצר מבט להתמזגות נדיר בין מסורת לעכשווי על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים היסטורים בעיר ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים נעשה שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף נופה העירוני הוויזואלי היפה והמסורתי של הבירה.

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה מלון אוריינט ישנו לובי גדול המציע גם חוויה חזותית מעניינת לאורחים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו יחד מציעים לנופשים במלון אוריינט חוויה מיוחדת אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

לב עיר הבירה

המלון קרוב מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטרים מן העיר העתיקה והוא סמוך לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים חשובים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות ברחבי הבירה.

המלון אוריינט מהווה שותף חשוב מההיסטוריה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בשימור בתים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי היפה של העיר.

עיצוב

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים האורבניים המרהיבים בבירה ובארץ. מצאתם את מה שאתם מחפשים בעניין מלון בוטיק בירושלים מחיר בנובמבר? במידה ולא, פנו אלינו ונשתדל לעזור לכם.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים המלון הינו מיזוג מרתק של סגנון בנייה עכשווית עם סגנון בנייה מסורתית של מבנים ישנים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם הייחודי של מוטיבים אוריינטאליים של העיר ביחד סממנים עכשווים הינו הנותן לבית המלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

אומנות

המלון כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ובו אוצר מיוחד של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

חדרים

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון כולם הם עוצבו בסגנון אלגנטי. חדרי האירוח הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של ירושלים.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

הן שוכנות במבנה שעבר תהליך שימור הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי קסום ישן באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

מתקני היופי

המספרה גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי המלון.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות מגוונות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מסקרן עשיר ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

טיפולי היופי והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ומציע שפע פעילויות נוספות מהנות ביותר.

במלון ישנן שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לנוף המדהים של ירושלים. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם ענק.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

בבית המלון נמצא אולם גדול מפואר ומעוצב בקו אלגנטי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

באתר orient-hotel.com תוכלו למצוא מידע בעניין מלון בוטיק בירושלים מחיר בנובמבר.

החניה לכל לקוחות מלון אוריינט הינה בחינם ובקירבת בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חווית אירוח מענגת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל ככל מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. אורחי מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>