מלונות הבוטיק הטובים בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל המידע אודות מלונות הבוטיק הטובים בירושלים. במרכז ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם של אלפי שנות היסטוריה. ירושלים היא עיר בעלת עבר קדום מפואר שהינו ממוזג למציאות עכשווית עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על המפגש המופלא הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המציע חווית נופש מפנקת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר היא מהראשונות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה אחרת

המלון הינו מיזוג מעניין בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא בבניין של שימור כחלק ממבצע שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

שילוב מעניין זה מתבטא בנוסף מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת בניין מלון אוריינט שצורת הקו העיצובי שלו הינו מודרני יוקרתי וממוזג ביחד עם אופי בנייה מסורתי בסטנדרט עולמית.

מיקומו של בית המלון בבניין שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו המיוחד ויוצרים את ההרגשה של חיבור מרתק בין רוח ישנה לחדשה ונותן הצצה להתמזגות נדיר בין עבר לימינו בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של מבנים היסטורים בעיר ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה המלון ישנו לובי גדול המכיל גם חוויה אומנותית מדהימה למתארחים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה מרוממת של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקומו של בית המלון במרכז העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר הוקמה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ וקבעו בה את מושבם.

בית המלון סמוך מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטר מהעיר העתיקה וסמוך למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של העיר ירושלים.

עיצוב

מבנה מלון אוריינט ירושלים מורכב מעשר קומות וצמוד יחד עם מבנה שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לשילובם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. עניין מלונות הבוטיק הטובים בירושלים הינו מעלה שאלות בקרב מטיילים רבים המתכננים נופש בבית המלון.

אומנות

מלון אוריינט כולל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ובו אוסף מיוחד של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

החדרים

הסוויטות גם הינן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנוחות.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של בית המלון פונים אל נופה הקסום של ירושלים הנשקף לכיוון העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הינם עוצבו בסטייל אקסלוסיבי. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

סוויטות בית המלון

הן נמצאות בתוך מבנה משומר העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אלגנטי ייחודי מסורתי באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

מתקני הבריאות

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין המלון בקומה העליונה. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם מרווח.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. הספא היוקרתי נותן טיפולי יופי ומציע שפע פעילויות נוספות מהנות ביותר.

מספרת בית המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי בית המלון.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מרתק מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על נופה הקסום של ירושלים. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

בבית המלון נמצא אולם כנסים רחב-ידיים מרהיב ומעוצב בקו אקסלוסיבי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

מחפשים פרטים בנושא מלונות הבוטיק הטובים בירושלים? ב- orient-hotel.com תוכלו למצוא את מה שחיפשתם.

החניה לכל אורחי מלון אוריינט ירושלים היא בחינם וסמוכה המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

בית המלון הוא חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. המלון הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחומי שירות המלונאות והינה הראשונה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>