מלונות גדולים בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

orient-hotel.com: כל מה שרציתם להבין על מלונות גדולים בירושלים. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא במשך אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהראשונות בארץ והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה גבוהה

מיקומו של מלון אוריינט בבניין השימור בלב המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו נותנים לו את אופיו המעניין ויוצרים את האווירה של חיבור מרתק בין מסורת לקידמה ומאפשר מבט למפגש נדיר בין עבר לעכשווי על ידי היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

שילוב ייחודי זה מתבטא גם בצורה עיצובית בצורת בניין המלון שסגנון הקו העיצובי שלו הוא מודרני אקסלוסיבי וממוזג יחד עם אופי ארכיטקטורה מסורתי בסטנדרט עולמית.

המלון נעשה שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות יופיה העירוני הוויזואלי המיוחד והמסורתי של העיר.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה המלון ישנו לובי גדול הכולל בנוסף חוויה אומנותית מעניינת לאורחים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף עוצר נשימה

המלון אוריינט נעשה שותף אינטגרלי מההיסטוריה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בפרוייקט שימור בתים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד היפה של ירושלים.

המלון סמוך מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו נמצא במרחק שני קילומטרים מן העיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים מעניינים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכז ירושלים.

דיזיין

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור מרתק של סגנון בנייה עכשווית עם סגנון בנייה ישנה של בתים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לשילובם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ירושלים שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים המרהיבים בבירה ובארץ. נושא מלונות גדולים בירושלים בהחלט מעלה שאלות בקרב מטיילים רבים המתכננים חופשה במלון.

נופש לחובבי אומנות

מלון אוריינט כולל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוצר מעניין של פריטים היסטוריים מזמנם של הטמפלרים לצד אירוח עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

חדרי מלון אוריינט

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של ירושלים.

הסוויטות גם הינן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע קומות מבנה בית המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מפואר מרווח בקומה התשיעית.

הן נמצאות במבנה משומר הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אקסלוסיבי ייחודי עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

מתקני בריאות

בקומה התחתונה של מבנה בית המלון נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של בית המלון הוא חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והמענג המוגש בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מיוחד עשיר ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי גוף.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך הבניין והיא מקורה. הבריכה החיצונית שוכנת בגג בניין בית המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי המוצעים סביבה.

אולם הכנסים של המלון

במלון נמצא אולם כנסים גדול מרהיב ומעוצב בקו אקסלוסיבי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

באתר orient-hotel.com תוכלו לקרוא אינפורמציה אודות מלונות גדולים בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר גישה נוחה בטיחותית ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נוחה, בטוחה וכייפית באופן מירבי. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

בית המלון הינו חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו מצטיין בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם כמו מלונות בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה קיימת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחום שירות המלונאות והיא המובילה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>