מחירי מלונות בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – הכל אודות מחירי מלונות בירושלים. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם של אלפי שנות עבר היסטורי. העיר היא עיר בעלת עבר קדום עשיר שהינו ממוזג לחיים מודרניים עם פנים לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על המפגש הייחודי הזה שוכן מלון אוריינט המספק חווית נופש עשירה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר הינה מהמובילות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה גבוהה

מיקומו של בית המלון בבניין שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו מקנים לו את אופיו המעניין ונותנים את ההרגשה של חיבור מיוחד בין ישן לחדש ויוצר הצצה להתמזגות נדיר בין תקופות קודמות להווה בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של ירושלים.

שילוב מעניין זה מתבטא גם בצורה עיצובית בצורת מבנה מלון אוריינט שסגנון העיצוב שלו הוא עכשווי איכותי ומושלב יחד עם סוג ארכיטקטורה ישן וברמה עולמית.

מלון אוריינט הינו חיבור מעניין בין ישן לחדש, ונמצא בבניין של שימור כחלק מתנופת שימור בתים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה בית המלון ישנו איזור מרווח המכיל גם חוויה אומנותית מרתקת לשוהים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה מרוממת של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו גם יחד יוצרים לנופשים במלון אוריינט חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

נוף ייחודי

בנוסף למיקומו בלב העיר ובלבה המושבה הגרמנית שהוא איזור משופע מסעדות חנויות וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הינו חולש על פני כל הנוף המדהים של הבירה.

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט במרכזה של העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את מושבם.

עיצוב

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים האורבניים המרהיבים בירושלים ובארץ. נושא מחירי מלונות בירושלים לרוב מעסיק מטיילים רבים המתכננים חופשה במלון.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרי בנייה מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים אוריינטלים מלון אוריינט הוא שילוב מרתק של צורת בנייה חדישה עם סגנון בנייה עתיקה של מבנים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

נופש לחובבי אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון מסקרן של חווית נופש מדהימה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק לשוהים בו.

החדרים של מלון אוריינט

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של ירושלים.

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

סוויטות בית המלון

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

הינן שוכנות בתוך מבנה משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אלגנטי ייחודי עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

יופי ופנאי

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הינו חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק למתארחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט המגוון, הטרי והמענג המוגש בו. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מיוחד עשיר ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. הספא היוקרתי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך המבנה והינה מוצלת. הבריכה החיצונית צופה על נופה הציורי של הבירה. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור ענק.

בקומה התחתונה של בניין בית המלון ממוקמת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של המלון

האולם מותאם לפגישות עסקיות והינו כולל בתוכו מספר חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים המבקשים לקיים פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות והאיכות של בית המלון

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחום שירות המלונאות והינה הראשונה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

החניה לכל מתארחי בית המלון היא חינם ובקירבת בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

בדף זה תגלו חומר בנושא מחירי מלונות בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>