יום כיף אוריינט

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר הינה מהראשונות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם צריכים מידע עדכני לגבי יום כיף אוריינט? אין צורך להשתגע עוד! הגעתם לאתר הטוב ביותר. במרכז ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. העיר היא עיר בעלת עבר היסטורי מפואר שהינו מחובר לחיים מודרניים עם מבט לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על קו התפר הייחודי הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית נופש מפנקת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה אחרת

מיקומו של בית המלון במבנה שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו מקנים לו את אופיו המיוחד ומעבירים את האווירה של חיבור מעניין בין העבר להווה ומאפשר הצצה לחיבור נדיר בין תקופות קודמות לחדשנות בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בתים היסטורים בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב ייחודי בין הישן לחדש, ונמצא במבנה של שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

מלון אוריינט הינו מיזוג מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו איזור מרווח המציע בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה למתארחים בו והינה אוצרת בתוכה שילוב מיוחד של יצירות אומנות מודרניות עם פריטים ארכיאולוגים המחבר חדש מול ישן.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה חושית של מגוון טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף ייחודי

הודות למיקום של בית מלון אוריינט במרכזה של העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה מאמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

בית המלון קרוב מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו נמצא במרחק הליכה מן העיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך בנוסף למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של ירושלים.

חוויה לעיניים

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים בית המלון הוא שילוב ייחודי של שיטת בנייה חדשה עם סגנון בנייה ישנה של בניינים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות מודרנית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב נקי. מצאתם את הנתונים שחיפשתם בעניין יום כיף אוריינט? במידה ולא, צרו קשר וננסה לענות לכם.

מוזיאון המלון

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון ייחודי של חווית נופש מדהימה המעשירה את הדעת שהמלון  מציע לנופשים.

חדרי מלון אוריינט

כל החדרים והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הינם מעוצבים בסגנון אקסלוסיבי. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

החדרים והסוויטות של המלון הינם מתוכננים ברמת גימור ובעיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המקסימאלית של האורחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנוחות.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של העיר.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

יופי ופנאי

על גג בניין מלון אוריינט באיזור הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים מתארחי מלון אוריינט לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות טריות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מסקרן מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר נופה הקסום של ירושלים. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג מבנה המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים בסביבתה.

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של שוהי בית המלון.

כנסים

האולם מתאים למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו מספר חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים המבקשים לבצע מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות והאיכות של בית המלון

בית המלון הינו חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הינו מצטיין בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחום השירות המלונאי והינה הראשונה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

עורכים חיפוש אחר נתונים בנושא יום כיף אוריינט? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות את כל מה שרציתם לדעת.

מלון אוריינט מותאם לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא נותן כניסה נוחה בטיחותית ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש קלה, בטיחותית וכייפית באופן מירבי. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>