מלון ספא בירושלים דיל

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

הנכם מבצעים חיפוש אחר נתונים על מלון ספא בירושלים דיל? אל לכם לחפש עוד. הנכם נמצאים במקום הטוב ביותר. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה מיליוני אורחים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים מיוחדים של הפכים. מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

בית מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל שהינה מהוותיקות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חווית אירוח

בית מלון אוריינט הוא שילוב מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

מיקומו של בית המלון בבניין שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו מקנים לו את מראהו הייחודי ומעבירים את האווירה של מפגש מיוחד בין ישן לחדש ומאפשר הצצה להתמזגות נדיר בין עבר להווה בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

מלון אוריינט הוא חיבור ייחודי בין ישן לחדש, ונמצא בבניין של שימור כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין המלון ישנו לובי מרווח הכולל בתוכו בנוסף חוויה אומנותית מעניינת למבקרים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו גם יחד יוצרים לשוהים במלון חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

נוף עוצר נשימה

המלון נחשב שותף בלתי נפרד ממורשתה של העיר והינו שותף נכבד בעבודות שימור מבנים בעלי ערך היסטורי בעיר והריהו בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד הקסום של ירושלים.

זאת בנוסף למיקומו בלב ירושלים ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הינו חולש על פני כל נופה היפה של ירושלים.

עיצוב

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים המלון הוא חיבור ייחודי של צורת בנייה חדישה ושל סגנון בנייה עתיקה של בניינים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המיוחד של מוטיבים מזרחיים של העיר ביחד מוטיבים בני זמננו הינו המעניק לבית המלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. קיבלתם את המידע שאתם מחפשים בעניין מלון ספא בירושלים דיל? אם עדיין לא, פנו אלינו ונשמח לסייע לכם.

אומנות

מלון אוריינט כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוצר מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

חדרים

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של העיר.

בבית המלון ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות בניין המלון.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם עשויים באיכות גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המקסימאלית של האורחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מהודר רחב בקומה התשיעית.

הן שוכנות בבניין משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אקסלוסיבי מיוחד במינו עתיק באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

מתקני היופי

בגג מבנה בית המלון באיזור הבריכה קיים מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי בית המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא היוקרתי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק למתארחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט המגוון, הטרי והערב המוגש בו. התפריט המוגש הוא בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין בית המלון בקומה עשר. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור גדול.

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של המלון

בבית המלון ישנו אולם כנסים מרווח מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי המשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

מלון אוריינט מונגש לנכים שיש להם בעיית נגישות והוא נותן כניסה קלה בטוחה ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נעימה, בטיחותית וכייפית ביותר. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. אורחי המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

זקוקים לנתונים אודות מלון ספא בירושלים דיל? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תגלו את החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>