לילה מלון בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

בית מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהראשונות בישראל והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

הנכם מחפשים אחר אינפורמציה אודות לילה מלון בירושלים? אין סיבה לחפש יותר. הגעתם לאתר הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה המוני אורחים רבים מכל קצוות מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים מעניינים של הפכים. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

מלון אוריינט הינו שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות נופה העירוני החזותי הייחודי והמסורתי של עיר הבירה.

מיקומו של מלון אוריינט במבנה המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי נותנים לו את אופיו המיוחד ונותנים את האווירה של מיזוג מעניין בין רוח ישנה לחדשה ויוצר הצצה לחיבור נדיר בין מסורת לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט שימורם של בתים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר.

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה עיצובית בצורת מבנה מלון אוריינט שאופי הקו העיצובי שלו הינו חדשני מושקע ומושלב יחד עם סוג בנייה ישן וברמה עולמית.

חוויה וויזואלית

במבנה בית המלון ישנו מתחם גדול המכיל בנוסף חוויה אומנותית מדהימה לשוהים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה חושית של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

מיקום ונוף

בנוסף למיקומו במרכזה של העיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו איזור רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הינו חולש על פני הנוף המרהיב של העיר ירושלים.

המלון אוריינט מהווה חלק אינטגרלי מעברה של העיר ובהיותו שותף נכבד בשימור מבנים היסטוריים בירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד הקסום של הבירה.

עיצוב

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנונו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרי בנייה ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים בית המלון הוא חיבור מעניין של צורת בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה ישנה של מבנים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם הייחודי של מוטיבים אוריינטאליים של העיר יחד עם אלמנטים בני זמננו הינו היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

בנוסף עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן תחושה של יוקרה עכשווית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב נקי. מצאתם את המידע שאתם צריכים בעניין לילה מלון בירושלים? אם לא, צרו קשר ונשמח לסייע לכם.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון ייחודי של חווית נופש מדהימה המעשירה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מציע לשוהים בו.

החדרים

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של ירושלים.

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם בעיצוב בעיצוב אקסלוסיבי. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

סוויטות בית המלון

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

מתקני היופי והפנאי

בגג מבנה המלון במתחם הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים נופשי מלון אוריינט לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

המספרה גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של שוהי בית המלון.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק למתארחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט הססגוני, הרענן והערב המוגש בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון ייחודי עשיר ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית שוכנת בגג מבנה המלון בקומה העליונה. הבריכה נמצאת באמצעו של איזור גדול.

כנסים

במלון ישנו אולם כנסים רחב-ידיים מרהיב ומעוצב בקו אלגנטי ומשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות ואיכות

מלון אוריינט ירושלים מונגש לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר גישה קלה בטיחותית ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית נופש נעימה, בטוחה ומהנה ביותר. החופשה במלון אוריינט תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מפנקת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר orient-hotel.com תמצאו אינפורמציה לגבי לילה מלון בירושלים.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל כמו בתי המלון בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי השירות המלונאי והינה הראשונה בארץ ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>