מסעדת חאן אוריינט

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר הינה מהוותיקות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

הנכם מחפשים אחר נתונים אודות מסעדת חאן אוריינט? אל תחפשו יותר! הגעתם לאתר הטוב ביותר. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם של אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט מאפשר חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

בית המלון הינו מיזוג מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

המלון הופך שותף מרכזי גם בשמירה על רצף יופיה העירוני החזותי היפה והמסורתי של עיר הבירה.

מיקומו של מלון אוריינט במבנה שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו המיוחד ויוצרים את האווירה של חיבור מיוחד בין מסורת לקידמה ומאפשר הצצה להתמזגות נדיר בין תקופות עבר לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

חוויה וויזואלית

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי גדול הכולל בתוכו גם חוויה אומנותית מדהימה למתארחים בו.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה חושית של מגוון טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

נוף ייחודי

בית המלון מהווה חלק בלתי נפרד ממורשתה של העיר ובהיותו שותף נכבד בשימור מבנים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי היפה של העיר.

מלון אוריינט סמוך מאד למתחמי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא שוכן במרחק הליכה מן העיר העתיקה והוא סמוך לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי העיר ירושלים.

עיצוב

גם קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן אווירה של יוקרה מודרנית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב מעודן. מצאתם את הנתונים שחיפשתם בנושא מסעדת חאן אוריינט? אם עדיין לא, צרו קשר ונשמח לענות לכם.

מבנה המלון בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

הצד האומנותי

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון מעניין של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שהמלון  מציע למבקרים.

חדרי המלון

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של ירושלים.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם בעיצוב בקו אקסלוסיבי. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות בניין המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מהודר גדול בקומה תשע.

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני בריאות

בגג מבנה מלון אוריינט באיזור הבריכה נמצא מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים נופשי מלון אוריינט לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות מגוונות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוגש הוא בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

בבית המלון ישנן שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה על הנוף המדהים של העיר ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבותיה.

בקומה התחתונה של בניין בית המלון ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של המלון

במלון ישנו אולם גדול מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי המשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של בית המלון

בדף זה תגלו מידע עדכני על מסעדת חאן אוריינט.

החניה לכל נופשי מלון אוריינט ירושלים הינה בחינם וליד המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון כולם כמו מלונות בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. אורחי המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>